اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

طراحی جایزه تجلیل از نخبگان تأثیرگذار در حل مسائل کشور

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور از اهدای جایزه‌ای در سطح جایزه مصطفی (ص) به دانش‌بنیان‌ها و نخبگان تأثیرگذار در حل مسائل کشور خبر داد.

طراحی جایزه تجلیل از نخبگان تأثیرگذار در حل مسائل کشور

ه گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در پایان مراسم تجلیل از سرآمدان علمی سال ۱۴۰۲، در جمع خبرنگاران از طراحی جایزه‌ای برای دانشمندان تأثیرگذار در حل مسائل کشور خبر داد.

وی در خصوص جزئیات این جایزه اظهار کرد: در سال آینده به امید خدا جایزه فاخری در سطح جایزه علمی مصطفی (ص) به دانشمندان و محققان تأثیرگذار اعطا خواهد شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری تأکید داشت: دانش‌بنیان‌های تأثیرگذار و سرآمدان علمی کشور که تأثیر جدی در پیشبرد اهداف علمی کشور داشته باشند، مخاطب این جایزه فاخر خواهند بود.

دهقانی در خصوص نحوه اعطای جایزه گفت: این جایزه جدید، با نظام شناسایی متفاوتی به مخاطبان اهدا خواهد شد. ملاک‌های در نظر گرفته شده تنها شامل مقالات و انتشارات نخواهند بود و تأثیرگذاری، شاگردپروری و کمک به حل مسائل کشور در آن در نظر گرفته خواهد شد. اهدای این جایزه که از سال آینده عملیاتی خواهد شد، در دو بخش مختلف برای استادان به‌نام و استادان جوان که استعدادهای کشور هستند خواهد بود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار کرد: امیدواریم این جایزه فاخر، سند افتخاری دانشمندان و دانش‌بنیان‌هایی باشد که به حل مسائل کشور می‌پردازند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول