اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بازی‌های آسیایی| ملی پوش واترپلو: مسیر خودمان را برای کسب مدال ادامه می‌دهیم

عضو تیم ملی واترپلو گفت: مسیری برای کسب مدال داریم و همان را ادامه می‌دهیم.

بازی‌های آسیایی| ملی پوش واترپلو: مسیر خودمان را برای کسب مدال ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، ارشیا الماسی پس از شکست ۱۵ بر ۷ تیم‌ملی واترپلو مقابل چین در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی اظهار داشت: با تیم میزبان بازی داشتیم. نمی‌گویم که داوری به سود آن‌ها بود. شرایط نرمال بود اما با این باخت نه چین به مدال رسید و نه ما مدالی از دست دادیم. مسیری را برای کسب مدال داریم و همان را ادامه می‌دهیم. امیدواریم بهترین نتیجه کسب شود. در مرحله بعد هم باید با سنگاپور بازی کنیم. 

وی در مورد اینکه چرا توپ‌های زیادی را از دست دادیم، گفت: ما چند سالی است که با چین بازی می‌کنیم و یادم است در انتخابی المپیک ۲۰۱۶ مقابل چین ۱۸ بر ۵ باختیم. چیزی که از روانشناسان شنیدم این است که برخی اوقات فروپاشی تیمی اتفاق می‌افتد و آن هم‌ زمانی است که شما چند گل از حریف عقب می‌افتید. تیم ما هم جوان است و وقتی عقب می‌افتیم روحیه افت می‌کند و پایین می‌آید.

ملی پوش واترپلو تصریح کرد: ۵نفر از بازیکنان ما هم میانگین ۲۲ سال دارند. هنوز تجربه کافی را کسب نکرده‌اند. بازی‌های آسیایی هم رقابت بزرگی است. ما به عنوان بزرگترهای تیم سعی می‌کنیم جوانان را بالا بکشیم. حالا برخی اوقات هم توپ‌ها گل نمی‌شود و به در و دیوار می‌خورد! 

الماسی در مورد دیدار با سنگاپور، عنوان کرد: میلاکوویچ مدیرفنی تیم‌ ما قبلا سرمربی سنگاپور بوده و شناخت کافی از این تیم دارد. قطعا برای برد تلاش خواهیم کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول