اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مردم و مسافران در حاشیه رودخانه‌ها اتراق و توقف نکنند

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با هشدار سطح نارنجی هواشناسی مازندران، گفت: مردم و مسافران حاشیه رودخانه‌ها اتراق نکنند.

مردم و مسافران در حاشیه رودخانه‌ها اتراق و توقف نکنند

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران امروز در با هشدار سطح نارنجی هواشناسی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران اظهار کرد: با تقویت جریانات شمالی و عبور امواج ناپایدار شاهد رگبار باران، کاهش دما و وزش باد در استان مازندران هستیم.

وی افزود: براساس هشدار هواشناسی، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، وزش باد شدید موقت، صاعقه، ریزش سنگ در محورهای کوهستانی ، احتمال خسارت به سازه‌های کم مقاوم، شکستن درختان کهن‌سال، اختلال در تردد جاده‌ای و آسیب به محصولات کشاورزی از مخاطرات سامانه بارشی است‌.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: روز پنج‌شنبه بارش‌های پاییزی را خواهیم داشت که تمرکز بارش‌ها به ویژه در شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، ساری، نکا، بهشهر و گلوگاه است که می‌تواند شدید باشد.

محمدی با اعلام اینکه مرخصی تمام مدیران را لغو کردیم، خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی باید در حالت آماده‌باش باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردن و مسافران از تردد و اقامت و برپایی چادر در بستر رودخانه‌های استان پرهیز کنند، تصریح کرد: همچنین دامداران دام‌های خود را به مناطق امن هدایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران یادآور شد: باتوجه به پیش‌بینی سیل تمهیدات بحث ساماندهی و لایروبی رودخانه‌های استان در دستور کار قرار گرفت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول