اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بازی‌های آسیایی| سرمربی تیم‌ملی واترپلو: مقابل چین، اشتباهات در فاز دفاعی را تکرار کردیم

سرمربی تیم ملی واترپلو کشورمان به تشریح نقاط ضعف این تیم در بازی با چین پرداخت.

بازی‌های آسیایی| سرمربی تیم‌ملی واترپلو: مقابل چین، اشتباهات در فاز دفاعی را تکرار کردیم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، مهدی پنام‌تاش پس از شکست ۱۵ بر ۷ تیم ملی واترپولو ایران مقابل تیم ملی واترپلو چین در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: بازی تا حدودی از دستمان در رفت. مقصر بنده بودم و سعی می‌کنیم در مسابقات بعدی جبران کنیم.

وی افزود: ما امروز در فاز دفاعی دچار اشتباه شدیم. در بازی روز گذشته مقابل تایلند برخی از این اشتباهات را دیده بودیم و متاسفانه امروز مجددا آن اشتباهات تکرار شد اما امیدواریم در بازی‌های آتی این اشتباهات را تکرار نکنیم.

سرمربی تیم‌ملی واترپلو در مورد دیدار بعدی تیم ملی پس از اتمام مرحله گروهی، گفت: به احتمال زیاد در مرحله بعد باید به مصاف سنگاپور برویم. فیلم بازی‌های این تیم را دیده‌ایم. بازی مقابل چین را کنار می‌گذاریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که در دیدار بعدی پیروز شویم.

پنام‌تاش در پاسخ به اینکه آیا از عملکرد بازیکنان تیم ملی در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو رضایت دارد یا خیر، عنوان کرد: بله از عملکرد بازیکنان در مجموع رضایت دارم اما توقع می‌رفت با توجه به تمرینات و شرایطی که پشت سر گذاشته بودیم امروز مقابل چین نمایش بهتری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در ورزش نیاز دارید پس از دفاع کردن، موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کنید، گفت: زمانی که شما در فاز هجومی تمام اقدامات لازم را انجام می‌دهید، توپ گل نمی‌شود و پس از آن به راحتی در دفاع گل می‌خورید، هر چقدر هم حرفه‌ای باشید، تمرکز ذهنی خود را از دست خواهید داد.

سرمربی تیم‌ملی واترپلو درمورد اینکه مشکل اصلی تیم خوب دفاع نکردن و تبدیل نشدن موقعیت‌های حمله به گل بود، اظهار داشت: علاوه بر این در پاس‌ها دچار اشتباه شدیم. همین موارد، عامل اصلی شکست مقابل چین بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول