اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

موسوی مقدم: نخبگان شاهد و ایثارگر کم‌تر از حمایت‌های دولتی برخوردارند

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید در این نشست با بیان اینکه نخبگان شاهد و ایثارگر همواره متکی به ظرفیت‌های علمی خودشان بوده‌اند گفت: نخبگان شاهد و ایثارگر با توجه به دانشی که دارند کمتر از حمایت‌های دولتی برخوردار بوده‌اند‌.

موسوی مقدم: نخبگان شاهد و ایثارگر کم‌تر از حمایت‌های دولتی برخوردارند

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست نقش نخبگان در تحقق اهداف و سیاست‌های سند راهبردی گام دوم انقلاب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرمضان موسوی‌مقدم نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات مرکز دانش‌پژوهان برگزار شد.

موسوی‌مقدم، در این نشست با بیان اینکه نخبگان شاهد و ایثارگر همواره متکی به ظرفیت‌های علمی خودشان بوده‌اند گفت: نخبگان شاهد و ایثارگر با توجه به دانشی که دارند کمتر از حمایت‌های دولتی برخوردار بوده‌اند‌.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بر حمایت از نخبگان شاهد و ایثارگر تأکید کرد و خواستار توجه بیشتر برای استفاده از توانایی‌های آن‌ها برای حل مشکلات جامعه ایثارگری شد، چرا که جامعه ایثارگری می‌تواند جامعه نخبگان را شکل دهد.

وی مهم‌ترین سرمایه‌ای که نخبگان دارند را امیدواری اعلام کرد و گفت: اصولاً کارهای بزرگی در جامعه نخبگان شکل می‌گیرد که عمدتاً با مشکلات، مظلومیت، شکست‌ها و مخالفت‌ها مواجه می‌شوند و تلاش و خودباوری باعث پیروزی این نخبگان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اعلام اینکه «ما مسئولین باید موانع و مشکلات اداری را از پیش روی شما برداریم»، خاطرنشان کرد: عزم، جزم و خودباوری شما عزیزان را در رسیدن به هدف‌تان کمک می‌کند. اگر از این نخبگان در مسئله اقتصادی هم کمک می‌گرفتیم، چه بسا از این مرحله هم عبور می‌کردیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم از مجموعه نخبگان شاهد و ایثارگر که رشد بالایی داشتند کمال تقدیر و تشکر را داشت و گفت: من انگیزه زیادی دارم که در جمع شما عزیزان باشم تا با شنیدن هدف و مشکلات بتوانم موانع  را با کمک مدیران بردارم.

مجتبی مدرسی‌زاده معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیز به ارائه توضیحاتی در رابطه با برنامه‌های این معاونت برای استفاده ظرفیت‌های نخبگان شاهد و ایثارگر پرداخت. 

عادل مهری ورنیاب، ضمن خیرمقدم به حضور نخبگان، گفت: سعی کردیم که از دستاوردهای نخبگان شاهد و ایثارگر در مراکز علمی کشور بهره ببریم تا مانند رسانه باشند و ایران قوی را به مردم نشان دهند. 

مدیرکل نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌های برای حمایت از نخبگان شاهد و ایثارگر، به ارائه توضیحاتی درخصوص حمایت‌های کارگروه‌های نخبگان شاهد و ایثارگر پرداخت و خاطرنشان کرد: ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران بر استفاده از ظرفیت فکری نخبگان برای تعامل بین بنیاد و فرهیختگان تأکید دارند. 

در پایان از نخبگان شاهد و ایثارگر با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول