اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

۱۰۰ واحد مسکن به ساکنان منطقه منبع آب اهواز واگذار می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تحویل ۱۰۰ واحد از طرح یکهزار و ۶۸۰ واحدی اهواز برای جابه‌جایی ساکنان پهنه خطر ظرف مدت ۳ ماه آینده خبر داد.

۱۰۰ واحد مسکن به ساکنان منطقه منبع آب اهواز واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران امروز در حاشیه بازدید از مناطق بافت فرسوده و ناکارآمد شهری اهواز اظهار کرد: برای بافت‌های فرسوده و پهنه‌های خطر مثل منطقه منبع آب دو برنامه اجرایی در دستور کار است تا مشکلات چنین مناطقی حل شود.

 وی با بیان اینکه در منطقه‌ای مثل منبع آب امکان زندگی نیست، افزود: برای چنین منطقه‌ای برنامه‌ای داریم تا ساکنان این خانه‌ها را جابه‌جا کنیم. برای دیگر مناطق بحث ساماندهی منطقه از جمله آسفالت معابر در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در خصوص اجرای طرح یکهزار و  ۶۸۰ واحدی برای جابه‌جایی ساکنان منطقه پهنه خطر منبع آب اهواز، گفت: برای ساخت این واحد‌ها همه مجموعه‌ها پای کار آمده‌اند و خدمات زیرساختی از جمله آب و فاضلاب و برق نیز در حال اجرا است تا افرادی که در این واحد‌ها ساکن می‌شوند مشکلی نداشته باشند.

آیینی عنوان کرد: ۲۳۰ واحد سهم شرکت بازآفرینی شهری از تعداد یکهزار و  ۶۸۰ واحد است که با صحبتی که با پیمانکار داشتیم قرار است حداکثر در یک فاصله زمانی ۶ ماهه تکمیل شود. همچنین قرار است حدود ۱۰۰ واحد زودتر و در بازه زمانی ۳ ماهه تحویل متقاضیان داده شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بخش اول واحد‌هایی که به متقاضیان تحویل داده می‌شود تا سه ماه آینده آماده خواهد شد و امیدواریم زیرساخت‌ها نیز تا آن زمان آماده شود. تا زمانی که زیرساخت‌های آب و برق و فاضلاب و تلفن در این واحد‌ها آماده نشود هیچ واحدی واگذار نخواهد شد.

پایان پیام/72075

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول