اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آیت‌الله کوهستانی الگوی فضیلت و اخلاق برای دفاع از ارزش‌ها بود

نماینده ولی فقیه در استان‌مازندران گفت: آیت‌الله کوهستانی الگوی فضیلت و اخلاق برای دفاع از ارزش‌ها بود که درس اخلاق ایشان بهترین نمونه زندگی ماست.

آیت‌الله کوهستانی الگوی فضیلت و اخلاق برای دفاع از ارزش‌ها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در استان‌مازندران صبح امروز در کنگره ملی آیت‌الله کوهستانی در سالن همایش دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر با بزرگداشت ایام دفاع مقدس و هفته وحدت و مناسبت‌ها اظهار کرد: برای برگزاری کنگره آیت‌الله کوهستانی تبریک داریم به استان مازندران، شهرستان شهیدپرور بهشهر که آبروداری کردند و تلاش بیش از سه ساله برای برگزاری این کنگره قابل تشکر است که مجموعه خوبی برای خروجی زحمات در قالب مقاله و تدوین کتاب به جامعه تحویل شد.

وی افزود: آیت‌الله کوهستانی انسانی دارای سر و راز بود و از اسراری که در سینه داشت حرفی نمی‌زد، مگر اینکه خواص شنیده باشند و آنچه بوده به‌درستی شناسانده نشده است و نیازمند زحمات فراوان است.

نماینده ولی فقیه در استان‌مازندران یادآور شد: این‌کنگره با حضور مسؤولان و شخصیت‌های کشوری و استانی، نویسندگان، بیوت علما و بانوان و برادران و حانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد که رقم زدن چنین زحماتی و برگزاری چنین کنگره تبریک دارد.

آیت‌الله محمدی‌لائینی گفت: اخلاق‌مداری، خیرخواهی، پارسایی و زهد و مردم داری و پاکدستی از مهمترین ویژگی‌های این مرد بزرگ بود.

نماینده ولی فقیه در استان‌مازندران افزود: آیت‌الله کوهستانی الگوی فضیلت و اخلاق برای دفاع از ارزش‌ها بود که درس اخلاق ایشان بهترین نمونه زندگی ماست.

پایان پیام/۸۶۰۰۲/م/س
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول