اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تردد بیش از 200 هزار موتورسیکلت فاقد پلاک در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ۱۸۰ هزار موتورسیکلت در استان گلستان شماره‌گذاری شده و بیش از ۲۴۰ هزار موتورسیکلت نیز در استان گلستان فاقد پلاک هستند.

تردد بیش از 200 هزار موتورسیکلت فاقد پلاک در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فاضل دادگر صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان گلستان که با حضور سردار مومنی رئیس پلیس راه فراجا برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه وضعیت تصادفات در استان گلستان خوب نیست و نگران کننده است.

وی ادامه داد: ۱۸۰ هزار موتورسیکلت در استان گلستان شماره‌گذاری شده و بیش از ۲۴۰ هزار موتورسیکلت نیز در استان گلستان فاقد پلاک هستند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درص تصادفات و جرائم استان گلستان مربوط به موتورسیکلت سواران است، تصریح کرد: طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران در استان به زودی اجرا خواهد شد.

دادگر بیان کرد: گرچه اجرای سرعت‌کاه‌ها در استان گلستان مورد انتقاد قرار دارد اما چاره‌ای جز اجرای این سرعت‌کاه‌ها نیستیم.

وی اضافه کرد: موضوع نصب علائم و ترمیم روشنایی در جاده‌های استان باید جدی گرفته شود تا شاهد کاهش تصادفات در جاده‌های استان باشیم.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: سهم پلیس در کاهش تصادفات ۱۲ درصد است و تمام سعی و توان ما بر این است نقش‌آفرین موثری در کاهش تصادفات باشیم.

دادگر گفت: بدون شک نباید از موضوع فرهنگ‌سازی، ایمنی راه‌ها و تلاش برای کاهش سرعت رانندگان در جاده‌های استان غافل شویم.

وی افزود: مسئله فرهنگ‌سازی یک امر جدی و مداوم است و انتظار داریم دستگاه‌های مسوول در این زمینه تلاش جدی و موثری داشته باشند.

لازم به ذکر است روند وقوع تصادفات به ویژه فوت ناشی از تصادفات رانندگی در جاده‌ها و شهرهای استان گلستان طی سه سال گذشته روند افزایشی و نگران کننده است.

این وضعیت باعث شده رئیس پلیس راه کشور در دو ماه گذشته دو بار به استان گلستان سفر کند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول