اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

روزبهانی: با ناک اوت بوکس در هانگژو باید دنبال سرمربی خارجی باشیم

کاپیتان سابق تیم ملی بوکس، گفت: نتایج ما در بازی های آسیایی اصلا قابل قبول نیست و برای حل مشکل باید سرمربی خارجی انتخاب شود.

روزبهانی: با ناک اوت بوکس در هانگژو باید دنبال سرمربی خارجی باشیم

احسان روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نتایج ضعیف بوکس در بازی‌های آسیایی هانگژو،  اظهار داشت: اگر بخواهم واقعیت را بگویم، بوکس ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو اصلا نتایج خوبی کسب نکرد. نتایج واقعا ضعیف بود و در شان کشورمان نبود. به هر حال باید برای خروج از این شرایط مسوولان فدراسیون بوکس راه کاری پیدا کنند.

وی افزود: مسوولان فدراسیون اردوهای منظمی در این مدت برگزار و تیم را به مسابقات مختلف خارجی اعزام کردند اما این کارها دردی را دوا نمی‌کند. آن‌ها وعده سرمربی خارجی را داده‌اند اما همچنان به سبک گذشته قدم برمی‌دارند. با این طرز تفکر راه به جایی نخواهند برد. همه نفرات اعزامی به هانگژو از بوکسورهای خوب ما هستند اما باید دلیل چنین شکست‌هایی مشخص شود.

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا در اردن درمورد اینکه آیا بوکس ایران نیاز به سرمربی خارجی دارد، عنوان کرد: سال‌ها با این روش حرکت کرده‌ایم و جوابی نگرفته‌ایم. دوای درد بوکس ایران سرمربی خارجی است. مسوولان فدراسیون وعده حضور سرمربی خارجی را برای تیم ملی بزرگسالان ایران داده بودند اما عملی نکردند. حالا با نتایج ضعیفی که در هانگژو برای بوکس ایران رقم خورده باید تصمیم خود را اجرایی کنند. بوکس ایران فقط نیاز به سرمربی خارجی دارد.

روزبهانی گفت: حسین نهرودی مربی و استاد بنده است اما از المپیک۲۰۱۲ که سرمربی تیم ملی بود تاکنون چه تغییراتی از لحاظ فنی در بوکس ما ایجاده کرده است؟ با آن نتایجی که در گذشته با هدایت او به دست آمد، بازهم سرمربی تیم ملی شد و با همان سبک و سیاق گذشته کار تیم ملی پیش رفت. در نهایت شاهد بودیم که بوکس در هانگژو ناک اوت شد و صدای همه در آمده است.

کاپیتان سابق تیم ملی بوکس افزود: همه ما جز خانواده بوکس هستیم. دلمان برای این رشته می‌سوزد و دوست داریم موفق شود. در گذشته در بازی‌های آسیایی مدال کسب کردیم اما با این همه برگزاری اردو و اعزام به مسابقات مختلف حتی یک مدال برنز هم کسب نکردیم. این شرایط برای بوکس ایران نگران کننده است.کار ما برای کسب سهمیه المپیک بسیار سخت شد چراکه هانگژو بهترین فرصت بود تا علیرغم کسب مدال، سهمیه المپیک پاریس را نیز به دست بیاوریم. حالا باید در رویداد جهانی به دنبال کار سخت کسب سهمیه المپیک باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول