اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شمسایی: شکست تیم ملی امید مقابل هنگ‌کنگ یک هشدار است

سرمربی تیم‌ ملی فوتسال گفت: بازیکنان ملی‌پوش فوتسال نباید به اسم تیم‌ها توجه کنند و آنها را دست‌کم بگیرند.

شمسایی: شکست تیم ملی امید مقابل هنگ‌کنگ یک هشدار است

وحید شمسایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس پیش از اعزام تیم ملی فونسال به مسابقات آسیایی قرقیزستان اظهار داشت: بازبکنان ملی پوش در یک اردو 2 روزه قرار داشتند و امروز هم برای حضور در مسابقات مرحله مقدماتی آسیا و انتخابی جام جهانی عازم قرقیزستان خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم شرایط تمرینی و روحی روانی خوبی دارد و انشاءالله ۴ بازیکن لژیونز هم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در آنجا به تیم ملی ملحق می شوند. ۳ بازی در تاریخ‌های ۱۵، ۱۷ و ۱۹ مهر خواهیم داشت.  

شمسایی درباره ارزیابی اش از حریفان تیم ملی گفت: قطعا تیم‌ها با قدرت در مسابقات حضور پیدا می‌کنند و فرقی ندارد با چه تیمی بازی می کنیم. به بازیکنانم  هشدار دادم به نام تیم‌ها نباید توجه کرد. 

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی باید به فنی و بزرگ بودن خودشان فکر کنند و احساس کنند این مسابقات همان تورنمنت برزیل است و با همان شدت و دقت و با انگیزه بازی کنند.

وی گفت: همین چند شب پیش ملی پوشان تیم ملی فوتبال ما به راحتی بازی را به هنگ کنگ واگذار کردند و حذف شدند. همیشه اسم‌ها بازی نمی‌کنند بلکه تلاش بازیکنان است که باعث پیروزی است و ما باید از این اتفاقات درس بگیریم و با قدرت برای کسب نتیجه مناسب به مصاف حریفان برویم.
پابان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول