اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار مقام فلسطینی درباره خطرات سازش با تل‌آویو

معاون رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین درباره خطرات عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی علیه مسجدالأقصی هشدار داد.

هشدار مقام فلسطینی درباره خطرات سازش با تل‌آویو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد بحر»درباره تلاش‌های مربوط به عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر هشدار داد و گفت که سازش با این رژیم زمینه را برای تداوم تجاوزات علیه ملت و مقدسات فلسطین فراهم می‌کند. 

اخیرا رسانه‌های عربی از سفر دو وزیر رژیم صهیونیست به عربستان سعودی خبر دادند و پیشتر نیز «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی در مصاحبه با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» گفت ریاض و تل‌آویو هر روز به عادی‌سازی روابط نزدیک‌تر می‌شوند.
بحر، امت عربی و اسلامی را به عمل به مسئولیت خود برای یاری حقیقی مسجدالأقصی و مقابله با طرح‌های رژیم اشغالگر جهت سلطه بر این مسجد مقدس و یهودی‌سازی آن فراخواند. 

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، معاون رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین همچنین سکوت جامعه جهانی در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه مسجدالأقصی را محکوم کرد و آن را نقض آشکار قوانین و معاهدات بین‌المللی دانست. 

وی تأکید کرد که تجاوزات رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان علیه مسجدالأقصی و تعرض به اعتکاف‌کنندگان در این مسجد، تروریسم سازماندهی شده است که ملت فلسطین هرگز از آن نخواهد گذشت و با آن مقابله خواهد کرد. 

بحر به اعتکاف‌کنندگان در مسجدالأقصی که از این مسجد دفاع می‌کنند، درود فرستاد و تأکید کرد که تشدید تجاوزات رژیم اشغالگر علیه این مسجد، اقدامی خطرناک و بی‌سابقه است که احساسات مسلمانان در سراسر جهان را جریحه‌دار می‌کند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول