اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ژنرال اسرائیلی: موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله، تهدید راهبردی بزرگی علیه ماست

یکی از ژنرال‌های ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی گفت که ارتش این رژیم باید این واقعیت را درک کند که موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله، تهدید راهبردی بسیار بزرگی است.

ژنرال اسرائیلی: موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله، تهدید راهبردی بزرگی علیه ماست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، امیر آویوی از ژنرالهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه اذعان کرد که این رژیم با تهدید راهبردی بزرگی روبروست.

آویوی گفت: ارتش اسرائیل باید این واقعیت را درک کند که موشکهای نقطه‌زن حزب الله، تهدید راهبردی بسیار بزرگی است.

وی در گفت‌وگو با شبکه ۱۳، با اشاره به خطر موشکهای حزب الله، تأکید کرد: سامانه‌های پدافندی اسرائیلی قادر نیستند این موشکها را دفع کنند. موشک، راکت نیست که ما مسیر آن را بدانیم و سامانه‌های ما بتوانند آن را دفع کنند، بلکه موشک به صورت کامل متفاوت است.

این ژنرال صهیونیست خاطر نشان کرد: نمی‌توانیم اجازه دهیم حزب الله با موشک نقطه‌زن، توانمندی خود را افزایش دهد. عملیات ارتش اسرائیل از مدتهاست که برخنثی کردن این تلاشها متمرکز شده است.

آویوی با اشاره به اینکه ارتش صهیونیست اما تا کنون به صورت صد در صد موفق نشده است مانع از پیشرفت حزب الله شود، تأکید کرد: حزب الله کم کم در حال افزایش قدرت است و اسرائیل هم کاری نمی‌تواند انجام دهد.

جنبش حزب الله که بارها بر پایان اشغالگری صهیونیستها تأکید کرده است، اخیرا ضمن محکوم کردن افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین، تأکید کرد: ملت بحرین و همه ملل اسلامی، هر گونه عادی‌سازی و رابط با دشمن را رد می‌کنند و صهیونیستها هیچ مکان امنی در سرزمین ما ندارند.

 این سفارت در حالی افتتاح شد که رژیم صهیونیستی در بدترین مرحله تاریخ خود به سر می‌برد؛ لذا این اقدام، «خیانت و خنجری به ملت فلسطین است که این روزها در مقابله با تروریسم کور صهیونیسم، بزرگترین حماسه‌ها را خلق کرده است».

حزب الله خاطر نشان کرد: افتتاح سفارت شوم، بیانگر واقعیت رژیم آل خلیفه است که به سرعت در حال حرکت به سمت عادی‌سازی با دشمن است و این مسئله بر خلاف آرمانها و اعتقادات ملت بحرین است.

بحرین و رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۰ میلادی با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در واشنگتن توافق عادی‌سازی روابط امضا کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول