اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال انتخابی المپیک|جلوه: امیدوارم حس خوب والیبال را به کانون خانواده‌ها برگردانیم

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم بتوانیم با بهترین عملکردمان دل مردم را شاد کنیم و حس خوب والیبالی را به کانون گرم خانواده‌ها برگردانیم.

والیبال انتخابی المپیک|جلوه: امیدوارم حس خوب والیبال را به کانون خانواده‌ها برگردانیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی جلوه در رابطه با پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر قطر اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم مقابل قطر به پیروزی دست پیدا کنیم. بعد از سفر دشواری که از برزیل به چین داشتیم تمام مسائل را کنار گذاشتیم و همه تمرکز تیم روی این بود که بهترین عملکرد خود را داشته باشد و بتوانیم در این تورنمنت که مهم‌ترین مسابقات امسال است بهترین نتیجه را بگیریم. 

او در ادامه تاکید کرد: در دو بازی اول آن شرایطی که فکرش را می‌کردیم و دوست داشتیم اتفاق نیفتاد اما از این بازی اوضاع تغییر کرد. با اینکه مسابقه امروز ایران به وقت صبح برگزار شد، بازیکنان شرایط خوبی داشتند و رفته رفته نیز وضعیت بهتر می‌شود. 

جلوه در پایان افزود: احساس می‌کنم که قرار است در ادامه بازی‌های بهتری به نمایش بگذاریم تا بتوانیم رنکینگ خود را حفظ کنیم و از طرف دیگر به کسب سهمیه نیز هنوز امید داریم. امیدوارم بتوانیم با بهترین عملکردمان دل مردم را شاد کنیم و حس خوب والیبالی را به کانون گرم خانواده‌ها برگردانیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول