اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کندوان یک‌طرفه؛ اما پُرترافیک

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد خودروها از مسیر تهران به شمال به‌صورت یک‌طرفه در حال انجام است، گفت: باوجود اعمال محدودیت ولی تردد خودروها در برخی مقاطع قفل و به کندی درحال انجام است.

کندوان یک‌طرفه؛ اما پُرترافیک

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: محور کندوان از ساعت ۸ صبح امروز از مسیر مرزن‌آباد به سمت تهران مسدود و تردد از سمت تهران به سمت شمال به‌صورت یک‌طرفه درحال انجام است.

وی گفت: باوجود اینکه چند ساعت از اعمال محدودیت یک‌‌طرفه در محور کندوان گذشته اما تردد خودروها در برخی مقاطع قفل و برخی هم به کندی درحال انجام است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد خودروها در محور هراز هم به‌صورت سنگین است ولی هنوز اعمال محدودیت یک‌طرفه را در این محور نداشتیم.

جهان‌تاب تصریح کرد: باتوجه به تعطیلی پیش‌رو و همچنین همزمانی با روزهای پایانی هفته اعمال محدودیت‌های ترافیکی را از روز گذشته در جاده‌های شمال آغاز شده و کماکان نیر درحال اجرا است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلر از محور هراز کماکان ممنوع است، اضافه کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت از ساعت ۱۱ امروز در محور هراز اجرا شده و این محدودیت تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین طی روزهای آینده اجرا خواهد شد.

وی گفت: اعمال محدودیت یک‌طرفه در جاده‌های شمال تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول