اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ابطال مجوز معدن شن و ماسه مهریز

استاندار یزد از ابطال مجوز معدن شن و ماسه در مهریز خبر داد و گفت: این معدن تاکنون اقدام و فعالیتی نداشته و شروع به فعالیت آن ممکن است مسائل و تبعاتی ایجاد کند که دستور انتزاع صادر و مجوز آن باطل می‌شود.

ابطال مجوز  معدن شن و ماسه  مهریز

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی در جریان بررسی سیل‌بندها و بندهای خاکی مهریز اظهار کرد: به همت و تلاش دستگاه‌های اجرایی استان و ستاد بحران اقدامات خوبی در زمینه مقابله با سیلاب احتمالی صورت گرفته است و از سال گذشته تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف پیشگیری و مقابله با سیلاب هزینه شده است و در این زمینه تعدادی از بندهای خاکی اصلاح و یا احداث شده است.

وی با اشاره به این‌که برخی مداخلات و تعرض‌ها و تصرفات حریم رودخانه در سالیان متوالی صورت گرفته و در زمان بارندگی حادثه ساز می‌شود ادامه داد: یکی از این مداخلات در حوزه و حریم رودخانه‌ها، معادن شن و ماسه هستند و همچنین برداشت غیرمجاز از آنها که مقرر شد در نشست شورای معادن استان نسبت به این موضوع رسیدگی شود.

استاندار یزد گفت: حداکثر اقدامات در مقابله با سیلاب با اعتبارات و تجهیز و پای کار آمدن بخش خصوصی انجام گرفته و هنوز هم کارهایی مانده که باید پیگیری و انجام شود.

فاطمی تصریح کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که حداکثر مداخلات انجام می‌شود و به گونه‌ای برنامه ریزی می‌شود تا شاهد کمترین خسارت در زمان بارندگی در استان باشیم.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول