اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ایستگاه حمل و نقل عمومی لپویی راه‌اندازی شده است

فرماندار زرقان گفت: ایستگاه راه اندازی شده است و شرکت باید مستقر شود ، از ۱۰ مهر ماه که کانکس ایجاد شود شرکت نیز شروع به کار می کند.

ایستگاه حمل و نقل عمومی لپویی راه‌اندازی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ، در ادامه پیگیری های خبرگزاری فارس در ارتباط با راه اندازی حمل و نقل عمومی برای شهر لپویی و شهرک امام رضا راه اندازی نهایی ایستگاه و شروع به کار شرکت حمل و نقل با کمی تأخیر رو به رو بود.

به همین دلیل خبرنگار خبرگزاری فارس جویای دلیل این تأخیر شد ؛ فرماندار زرقان مهدی شکرپور در گفتگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: طبق طرحی که مشخص شد یک سری زمین ها موجود بود که قصد داشتیم ایستگاه را در این نقاط ایجاد کنیم که بعد از بازدید و برگزاری جلسه قرار شد از مسجدی که در مرکز مسکن مهر امام رضا وجود دارد و یک پارک ، یک و هشت دهم هکتاری مقابل مسجد در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد:سپس شهرداری را موظف کردیم تا آن مکان را مرتب و آماده کند و یک ایستگاه و دو کانکس قرار دهد که کانکس اول فردا گذاشته می شود.

شکرپور عنوان کرد:همچنین با برگزاری جلساتی با راهداری و شرکت حمل و نقلی که در شهر زرقان است و... مصوب شد که یک تاکسی و یک اتوبوس گذاشته شود اما به دلیل تعداد کم افراد و بحث بیمه‌ قرار شد که شروع کار با چهار تاکسی و دو مینی‌بوس با ظرفیت ۱۴ نفره باشد که در سطح شهرک هم رفت و آمد می‌کند ؛ یعنی یک ایستگاه مرکزی وجود دارد و به غیر از آن داخل شهرک هم رفت و آمد می شود تا مسافرین سوار شوند.

فرماندار زرقان در خصوص اشتراک تاکسی نیز گفت:برای تاکسی شرکت اشتراک ایجاد می‌کند و مردم با توجه به اشتراک ها با راننده تماس می‌گیرند و درخواست تاکسی می کنید.

وی با بیان اینکه قرار دادن اتوبوس همانطور که گفته شد به دلیل بیمه ، ظرفیت مسافران و اینکه اتوبوس ها از پلیس راه نمی توانند بگذرند گفت: قرار شد در حال حاضر چهار تاکسی و دو مینی بوس گذاشته شود و با افزایش استقبال ظرفیت هم افزایش پیدا کند.

شکرپور ادامه داد: قیمت ها هم قیمت مصوبی است که راهداری برای برون شهری و شهرداری هم درون شهری را مصوب می کند.

فرماندار زرقان خاطرنشان کرد: ایستگاه راه اندازی شده است و شرکت باید مستقر شود و از ۱۰ مهر ماه که کانکس ایجاد شود شرکت شروع به کار می کند.

او افزود: امکانات رفاهی که در کنار مسجد بوده است را نیز در اختیار قرار دادیم و قرار شده است که شرکت به صورت منظم سرویس های بهداشتی و امکانات را از لحاظ بهداشتی هم تامین کند.

شکرپور در پایان گفت:تا به روال افتادن این اتفاق به دلیل اینکه برای شرکت سودی نخواهد داشت شهرداری کمک هزینه ای به شرکت خواهد کرد تا حمل و نقل برای مردم تعطیل نشود.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول