اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خسوس: امیدوارم نساجی مقابل الهلال فوتبال بهتری نسبت به نوبهار بازی کند

سرمربی الهلال گفت: این مسابقه فرصتی است تا نساجی بتواند قابلیت‌هایش را نشان بدهد.

خسوس: امیدوارم نساجی مقابل الهلال فوتبال بهتری نسبت به نوبهار بازی کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ژرژ خسوس در نشست خبری پیش از بازی با نساجی گفت:فردا بازی تاریخی را با نساجی پیش رو داریم. الهلال به عنوان قهرمان پیشین این دوره در این مسابقه شرکت می‌کند.می‌دانیم بازی سختی را پیش رو داریم.  نساجی تیم پراشتیاقی است و از طرفی خود این مسابقه تعیین کننده خواهد بود. فرصتی است تا نساجی بتواند قابلیت‌هایش را نشان بدهد. 

وی افزود: هنوز زمین را ندیده‌ام و شرایطش را نسنجیده‌ام اما امیدوارم کیفیت بهتری پیدا کرده باشد. در بازی اول ما حریف ازبکستانی خیلی دنبال فوتبال بازی کردن نبود و بیشتر  با افتادن بازیکنان دنبال اتلاف وقت بودند. امیدوارم فردا بازی بهتری را شاهد باشیم و بیشتر به فوتبال بپردازیم.

سرمربی الهلال در خصوص اینکه این تیم فردا باید به مصاف صدرنشین گروه برود، توضیح داد: خیلی به این بازی امیدواریم که خوب از آب دربیاید. حریف ما هم بسیار مشتاق است بازی خوبی ارائه بدهد. طبیعی است بسیار دونده ظاهر خواهند شود و  به هیج وجه کم کاری نمی کنند.

خسوس تاکید کرد: الهلال برای کنترل این نقطه قوت باید کیفیت خوبی از خودش نشان بدهد. نساجی به دلیل میزبانی از شرایط روحی بهتری برخوردار است و ما هم همیشه سعی می‌کنیم در بازی هایی که میهمان یا میزبان هستیم، بهترین کیفیت را نشان بدهیم. امیدوارم نساجی نسبت به حریف ما در بازی قبلی فوتبال بهتری را ارائه بدهد.

وی درخصوص اینکه با توجه به کری شدید الهلال و النصر آیا بازی پرسپولیس مقابل هم تیمی‌های کریستیانو رونالدو تاثیری روی تیمش داشته یا نکته‌ای از آن برداشته است، توضیح داد: بازی قبلی را همه دیدیم. با اینکه النصر در پایان برنده بود اما به سختی حریفش را شکست داد. ما هم می‌دانیم مقابل تیمی بازی می‌کنیم که بسیار مبارزه می‌کند‌. ما هم متوجه هستیم بازی سختی را پیش رو داریم و برای آن آماده هستیم.

سرمربی پرتغالی الهلال درمورد اینکه پس از تساوی اخیر یک شبکه ایتالیایی به نام رای اسپورت اعلام کرد او با نیمار دچار اختلاف شده است و این بازیکن از شرایط فنی الهلال رضایت ندارد، گفت: نمی‌خواهم‌به چیزی که در رسانه‌ها به آن پرداخته شده دامن بزنم یا جلوتر بروم. حضور نیمار یا هر ستاره دیگری در یک تیم سبب جلب توجه خیلی از رسانه‌ها شده و مطالبی مطرح می‌شود. اینگونه نیست پشت اسم بازیکنان بزرگی که در اختیار دارم، پنهان شوم.

وی افزود: ما با هم دوست هستیم ورابطه خوبی داریم. افتخار می‌کنم که با نیمار یا سایر ستارگانی که در اختیار دارم همکاری می‌کنم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول