اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رونمایی از قرارگاه انتخاباتی جامعه اسلامی دانشگاه تهران

قرارگاه انتخاباتی جامعه اسلامی دانشگاه تهران که مزین به نام شهید دیالمه است با حضور اعضای شورای مرکزی این تشکل دانشجویی در خبرگزاری فارس رونمایی شد.

رونمایی از قرارگاه انتخاباتی جامعه اسلامی دانشگاه تهران

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، قرارگاه انتخاباتی جامعه اسلامی دانشگاه تهران که مزین به نام شهید برجسته جهاد تبیین شهید دیالمه است طی نشستی با حضور اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان در خبرگزاری فارس رونمایی شد.

علی ربانی زاده مسئول قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در این نشست گفت: انقلاب کبیر اسلامی ایران، یک بار دیگر با انتخابات مجلس شورای اسلامی در انتهای سال مواجه می شود و این در شرایطی است که مطمئنا چشم بسیاری از دوستان و دشمنان این نظام به این انتخابات دوخته شده است.

وی افزود: حضور پرشور آحاد ملت در انتخابات، دارای موضوعیت است، چرا که دشمنان ما بیش از آنکه از موشک های ما بترسند، از پشتوانه مردمی نظام می ترسند. مقام معظم رهبری نیز بارها و بارها در بیانات و فرمایشات خود بر اهمیت شور انتخاباتی و حضور در پای صندوق های رای  تاکید کرده اند و آن را از عوامل عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته اند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: جامعه اسلامی دانشجویان سال هاست که در عرصه فعالیت های سیاسی، نقش های مهمی ایفا کرده و با تعیین شاخص ها و معرفی افراد اصلح، سعی داشته که این افراد را به مردم بشناساند.

وی افزود: نقش تشکل جامعه اسلامی در انتخابات بسیار پر رنگ تر نسبت به سایر فعالیت هاست زیرا با ورود خود و با تکیه بر مبانی معرفتی و شناختی ومشورت با کسانی که در حوزه سیاست صاحب نظرند ، سعی دارد بهترین کاندید را با توجه به شاخص ها مشخص کند.

این فعال دانشجویی گفت: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران همیشه سعی کرده که آزادگی و حریت خود را حفظ کرده و با تکیه بر اندیشه های بنیادین خود، بر خلاف بعضی افراد که جناح گرایی و سهم خواهی را در نظر می گیرند، با خط کش شاخص ها وارد میدان شود و توجهی به قبلیه گرایی برخی افراد نکند.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی دانشجویان با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و رجوع به کسانی که ایشان این افراد را دارای بصیرت خوانده اند، راه و مسیر صحیحی را برای جامعه مخاطب خود روشن می کند.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه تهران گفت: به همین منظور، قرارگاه انتخاباتی جامعه اسلامی دانشگاه تهران که مزین به نام شهید برجسته جهاد تبیین، یعنی شهید دیالمه می باشد، آغاز به کار خود را اعلام میکند. اهداف فعالیت ها، در درجه اول ایجاد شور انتخاباتی، از راه تببین شبهات مربوطه و اعتماد سازی عمومی نسبت به مجلس شورای اسلامی و در درجه بعدی انتخاب فرد اصلح می باشد.

مسئول قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: قطعا دراین راستا شناخت شاخص های کاندیدای اصلح و تببین آن، بررسی نامزد های انتخاباتی بر اساس این معیار ها و ارائه‌ی لیست جداگانه‌ای که بر مبنای شاخص های انقلاب و اسلامی، نه حمایت از جریان سیاسی خاص تنظیم خواهد شد، از مهم ترین ماموریت های قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه خواهد بود.

وی گفت: امید است که این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، با تلاش و همت عنصر دانشجو، چه در بعد شور انتخاباتی چه در بعد انتخاب اصلح، انتخابات موفقی باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول