اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عضو کمیسیون آموزش مجلس: فضاسازی اصلاح‌طلبان مبنی بر اخراج اساتید کذب محض است

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: اصلاح طلبان دو موضوع را درباره دانشگاه‌ها مطرح می‌کنند؛ یکی اخراج اساتید و یکی اصطلاحی تحت عنوان خالص‌سازی دانشگاه‌ها که هر دوی آنها کذب محض است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس: فضاسازی اصلاح‌طلبان مبنی بر اخراج اساتید کذب محض است

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: اصلاح طلبان در فضاسازی اخیر خود علیه دولت مدعی شده‌اند که تعدادی از اساتید از دانشگاه اخراج شده‌اند.

در این فضاسازی رسانه‌ای جدید با انتشار لیست‌های متعددی از اساتید عنوان کرده‌اند که دانشگاه‌ها اقدام به اخراج این اساتید کرده‌اند که عدم صحت بسیاری از این لیست‌ها مشخص شد و حتی در بین اسامی منتشرشده اسامی اساتیدی مشاهده می‌شد که پیش از این فوت کرده بودند.

حسین حق‌وردی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،  با بیان اینکه فضاسازی اصلاح طلب‌ها مبنی بر اخراج اساتید کذب محض است گفت: اصلاح طلب‌ها سوژه کم آورده‌اند و رو به دروغ پراکنی آورده‌اند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان ۲ موضوع را درباره اساتید دانشگاه‌ها مطرح می‌کنند که هر دوی آنها کذب محض است. یکی اخراج اساتید و یکی به اصطلاح خالص‌سازی دانشگاه‌ها.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: واژه خالص سازی دانشگاه‌ها به این معنا است که فقط اساتیدی که خط فکری دولت سیزدهم را دارند در دانشگاه‌ها اجازه تدریس پیدا می‌کنند و مابقی اساتید کنار گذاشته می‌شود.

حق وردی خاطرنشان کرد: ما امروز اساتید زیادی با گرایشات فکری مختلف در دانشگاه‌ها داریم که همگی مشغول تدریس هستند و آنچه که تحت عنوان خالص سازی در دانشگاه‌ها توسط اصلاح طلبان مطرح می‌شود کذب محض است.

وی افزود: درباره فضاسازی در بحث اخراج اساتید هم موضوع کاملاً دروغ است و در یک مورد که لیستی از اساتید اخراج شده توسط یکی از رسانه‌های اصلاح طلب منتشر شده بود، استادی را در لیست قرار داده بودند که در زمان کرونا به علت بیماری فوت کرده بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: ممکن است از استادی مدارکش را برای کار خواسته باشند و او نیز مدارکش را تکمیل نکرده باشد، پس امکان تدریس پیدا نمی‌کند، خب! در مدرسه هم اگر مدارک تکمیل نشود، امکان تدریس و یا تحصیل وجود ندارد چه رسد به دانشگاه.

هفته گذشته نیز جمعی از اساتید دانشگاه با گرایش های فکری مختلف با وزیر کشور به مناسبت آغاز سال تحصیلی دیدار کردند. در این نشست تقی آزاد ارمکی، جواد اطاعت، مصطفی تقوی، حمید جلائی‌پور، علی ربیعی، علی شکوری‌راد، بیژن عبدالکریمی، کوشکی، ابراهیم محسنی، معیدفر، جواد میری و یزدان‌پناه به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند. این نشست در حالی با حضور برخی اساتید اصلاح طلب برگزار شد که همزمان رسانه های اصلاحات مسئله خالص سازی را به صورت گسترده مطرح میکنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول