اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پیامبر(ص) بهترین هدایت گر جهانیان است

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پیامبر مکرم اسلام (ص)در روزگاری که جهل و جهالت همه دنیا را پر کرده بود، مردم جهان را از این ضلالت و گمراهی نجات بخشیده و کرامت دوباره‌ای به آن‌ها داد.

پیامبر(ص) بهترین هدایت گر جهانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه امروز در مراسم جشن میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع) که در حسینیه محمدرسول الله (ص) ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: تولد پیامبر رحمت و مهربانی‌ها و مبعوث شدن وی به رسالت و پیامبری در واقع تکمیل کننده رسالت دیگر انبیای الهی است.

وی ادامه داد: زمانی که پیامبر مکرم اسلام متولد شدند دنیا سرشار از جهالت و گمراهی بود و خرافه‌ها و رسوم بسیار غلطی در جوامع حکم‌فرما شده بود و مردم در رنح و عذاب شدی به سر می‌بردند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: حاکمان آن زمان با ترویج خرافات و بت پرستی حقیقت را از مردم عصر خود مخفی و اجازه نمی دادند یکتاپرستی رواج پیدا کند.

وی یادآور شد: در چنین شرایطی بود که پیامبر مکرم اسلام (ص) دیده به جهان گشود تا اندک اندک شرک و بت پرستی برچیده و به بزرگ‌ترین و بهترین هدایت‌گر تاریخ تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در دیگر کتب آسمانی مانند تورات و انجیل مژه و بشارت تولد پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) داده شده است، تصریح کرد: با وجود اثبات حق بودن ایشان، با این حال برخی از حکام و مستبدان زمان از وجود پیامبر مکرم اسلام ناراضی بودند چرا که بودن ایشان را تهدیدی علیه خود و منافشان می‌دانستند.

حسینی در پایان با تبریک میلاد امام جعفر صادق (ع)، ایشان را هم احیاگر دین مبین اسلام معرفی کرد و گفت: هزاران نفر از علما و بزرگان شیعه و سنی شاگرد ایشان و دنباله‌رو مکتبشان بودند و به واسطه دریای علم امام صادق(ع)، شاگردان زیادی برای دین اسلام تربیت شد که ثمره آن، هم اکنون نیز قابل مشاهده است. 

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول