اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

انتشارات سمت به مرکز جامع کتب رسانه‌ای پیوست

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها «سمت» با بیش از30 عنوان کتاب در عناوین شاخص سواد رسانه و ارتباطات به مرکز جامع کتب رسانه پیوست.

انتشارات سمت به مرکز جامع کتب رسانه‌ای پیوست

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) در آذرماه ۱۳۸۲، با هدف انجام پژوهش‌های بنیادی و کاربردی در علوم انسانی دانشگاهی و تقویت پشتوانه پژوهشی کتاب‌های «سمت»، تأسیس شد و فعالیت مستمر خود در امر چاپ و نشر کتاب را در حوزه‌های گوناگون دانشگاهی شروع کرد.

امروزه سازمان انتشارات سمت یکی از انتشارات مطرح و قابل توجه در این حوزه با بیش از ۲۵۰۰ عنوان کتاب است.همچنین به همت مرکز جامع کتب رسانه، بیش از ۳۰ عنوان کتاب از این انتشارات در فروشگاه انتشارات خبرگزاری فارس آماده فروش و عرضه به عموم است.

مرکز جامع کتب رسانه‌ای به همت انتشارات خبرگزاری فارس و با همراهی و مشارکت انتشارات همشهری، فرمهر، ثانیه، سیمای شرق، ابرار معاصر، پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پژوهشگاه مطالعات راهبردی، جام جم، آثار فکر، نسل روشن و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آتی نگر، موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی و مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی(ص) تشکیل شده است. 

برای خرید و دریافت اطلاعات از کتب و اخبار و مرکز جامع کتب رسانه‌ای می‌توانید اینجا کلیک کنید و یا با شماره تلفن‌های  ۶۶۹۷۳۹۷۴ ۰۲۱ -۶۶۹۷۳۹۹۶ ۰۲۱ - ۰۹۱۲۶۸۰۷۱۹۷  تماس حاصل کنید. 

آدرس انتشارات فارس در شبکه‌های مجازی: تلگرام، ایمیل، اینستاگرام(book.farsnews) است و برای خرید حضوری به: تهران، خیابان انقلاب، بین فخررازی و دانشگاه، جنب بانک ملت، مجتمع پارسا، طبقه همکف، انتشارات فارس مراجعه فرمایید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول