اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۶ تن مواد مخدر در دریای عمان

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۶ تن موادمخدر با تلاش مرزبانان انتظامی کشور خبر داد.

کشف ۶ تن مواد مخدر در دریای عمان

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کنترل مرزهای آبی دریای عمان، گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار طی 24 ساعت گذشته با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب‌های سرزمینی در دریای عمان، از فعالیت ۲ باند کلان قاچاق موادمخدر برای جا به جایی محموله های سنگین مواد افیونی در محدوده آب های انحصاری کشور و ورود آن به کشور مطلع شدند.  

وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اقدامات عملیاتی، طی دو عملیات قاچاقچیان را که سعی در عبور مواد افیونی از طریق مرزهای آبی به داخل کشور داشتند را در دریا مشاهده و با تکنیک های رزمی و دریایی و درگیری مسلحانه آنها را زمینگیر و ناکام گذاشتند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این رابطه 17 نفر دستگیر و 4 فروند شناور توقیف شده است، اظهار کرد: با هوشیاری مرزبانان 6 تن انواع مواد مخدر شامل 5 تن و 207 کیلوگرم حشیش، 135 کیلوگرم شیشه، 46 کیلوگرم هروئین و 612 کیلوگرم تریاک به همراه 21 قبضه سلاح کلت، 2 هزار و 100 عدد فشنگ جنگی و 42 تیغه خشاب مربوطه کشف شد.

فرمانده مرزبانی فراجا، مرزهای کشور را برای قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت ناامن دانست و گفت: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی بر مرزهای کشور، با هرگونه باندهای کلان قاچاق مواد افیونی در مرزها به صورت قاطع و سخت برخورد خواهند کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول