اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بازی‌های آسیایی| حذف زهرا نعمتی با قرار گرفتن در رده چهلم

در مرحله مقدماتی ریکرو بانوان تیراندازی با کمان زهرا نعمتی با امتیاز 616 در رده چهلم قرار گرفت و از دور مسابقات حذف شد.

بازی‌های آسیایی| حذف زهرا نعمتی با قرار گرفتن در رده چهلم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی از صبح امروز در هانگژو آغاز شد و نمایندگان ایران در دو ماده ریکرو بانوان و کامپوند مردان برگزار شد.

در مرحله مقدماتی ریکرو بانوان، مبینا فلاح با امتیاز 618 در رده سی و هشتم قرار گرفت. وی در بازی نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قطر می‌رود. یسنا پورماهانی با امتیاز 617 در رده سی و نهم ایستاد. وی در بازی نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از کویت می‌رود. زهرا نعمتی نیز با امتیاز 616 در رده چهلم قرار گرفت و از دور مسابقا حذف شد.

در مرحله مقدماتی کامپوند مردان، محمد صالح پالیزبان با امتیاز 705 در رده ششم ایستاد. وی در بازی نخست استراحت دارد و در دور دوم به مصاف برنده دیدار عراق و نپال می‌رود. آرمین پاکزاد با امتیاز 698 در جایگاه پانزدهم قرار گرفت. وی در بازی نخست استراحت دارد و حریف بعدی‌اش در دور دوم مشخص نیست. میلاد رشیدی با امتیاز 692 در رده بیست و پنجم قرار گرفت.

تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب محمد صالح پالیزبان، میلاد رشیدی و آرمین پاکزاد با امتیاز 2095 در رده چهارم ایستاد و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم عربستان می‌رود.

تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب زهرا نعمتی، یسناپورماهانی و مبینا فلاح با امتیاز 1587 در رده دهم ایستاد و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

تیم میکس کامپوند با ترکیب گیسا بایبوردی و محمد صالح پالیزبان با امتیاز 1391 در رده پنجم قرار گرفت و و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم تایلند می‌رود.

تیم میکس ریکرو با ترکیب مبینا فلاح و رضا شبانی با امتیاز 1295 در رده دهم قرار گرفت و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

طبق قانون بازی‌های آسیایی، دو نفر برتر هر کشور می‌توانند در مرحله حذفی بازی کنند و بدین ترتیب در مرحله حذفی زهرا نعمتی و میلاد رشیدی حضور ندارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول