اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ادامه حوادث جاده‌ای ایذه با 10 زخمی و 2 کشته

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان ایذه گفت: در 12 ساعت گذشته تاکنون وقوع سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی ایذه باعث کشته شدن 2 نفر و مجروحیت 10 نفر شد.

ادامه حوادث جاده‌ای ایذه با 10 زخمی و 2 کشته

میثم چهارتنگی رئیس مرکز اورژانس ایذه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به ساعات پرکار پرسنل اورژانس شهرستان اظهار کرد: ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در پی سانحه رانندگی برای یک دستگاه پژو، ۳ نفر از سرنشینان این خودرو به شدت مجروح شده و یک از آنها که جوانی ۱۹ ساله بود در محل حادثه جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر نیز به شدت مجروح و به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

وی با اشاره به وقوع حادثه دیگر در صبح امروز گفت: در دومین حادثه امروز نیز بر خودروی دیگر در محور ایذه-پیان دچار سانحه شد که طی آن یک زن ۶۵ ساله که از سرنشینان این خودرو بود در محل حادثه جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان ایذه ادامه داد: ۲ نفر از سرنشینان این خودرو که مرد بودند نیز دچار مجروحیت شده و با استفاده از آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

چهارتنگی با اشاره به حادثه برای یک خودروی وانت و برخورد آن با درخت در منطقه دور افتاده و سخت‌گذر چال‌آبزا در بخش سوسن شرقی شهرستان ایذه بیان کرد: در این حادثه که شب گذشته به‌وقوع پیوست ۶ نفر از سرنشینان این خودرو مجروح و با استفاده از دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول