اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

احمدزاده؛ هر جایی که انقلابی و با تفکرات حضرت امام(ره) کار کردیم موفق بودیم

استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت: هر جایی که انقلابی و با تفکرات امام(ره) کار کردیم تحولات چشم‌گیری و پایه‌ها محکم بود.

احمدزاده؛ هر جایی که انقلابی و با تفکرات حضرت امام(ره) کار کردیم موفق بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید علی احمدزاده با بیان اینکه حکمرانی از مباحث فوق‌العاده مهم و همزاد با خلقت بشر است، گفت: حکمرانی در قالب حکمرانی مشروع و غیر مشروع تعریف می‌شود‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: حکمرانی که توحیدی نبوده و بر اساس باورهای الهی شکل نگرفته باشد حکمرانی غیر مشروع است،

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حکمرانی امام (ره) قرآن و احادیث و هر آنچه مورد تایید اهل بیت است وجود داشت و بدین وسیله به ظلمت کده ای که دولت پهلوی ایجاد کرده بود پایان داده شد، به انواع حکمرانی اشاره کرد و افزود: حکمرانی سالم، حکمرانی متعالی و حکمرانی جدیدی که در کلام مقام معظم رهبری آمده به عنوان حکمرانی در جمهوری اسلامی نمونه‌های حکمرانی هستند.

احمدزاده با تاکید بر توجه به حکمرانی سازمانی و حکمرانی جهانی گفت: دو مقوله مردم سالاری دینی و مشروعیت حکمرانی باید مورد توجه باشد که حکومت اسلامی ما بر مبنای مقبولیت و مشروعیت شکل گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حاکمیت ولی فقیه به عنوان یک حاکمیت دارای مبنای دینی و اعتقادی تغییر ناپذیر است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری به تغییر در شیوه‌ها و روش‌ها در حکمرانی که بر اساس اصول قانون اساسی شکل گرفته نیاز است.

وی بیان کرد: عده ای که مخالف جمهوری اسلامی ایران بودند تلاش کردند در باورها و اصولی که تغییر ناپذیر هستند، همچنین اندیشه‌ها و جابه جا کردن ارزش‌ها تغییر ایجاد کنند به همین جهت جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی ما راه‌اندازی کردند.

احمدزاده عنوان کرد در جنگ ترکیبی دشمن عده ای زیرساخت‌های شناختی و باورهای ما را مورد هدف قرار دادند و عده آب به آسیاب دشمن ریختند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ملت ایران دین باور هستند و تحول در شیوه‌ها و روش‌ها را قبول دارند اما دشمن در فتنه های اخیر به دنبال تغییر در مبنای اصلی حکمرانی بود.

وی عنوان کرد: کشور در حوزه اقتصاد با مشکلاتی مواجه است که با تغییر شیوه ها و روش‌ها می‌توان مشکلات این حوزه را رفع کرد.

استاندار عنوان کرد: هر جایی که انقلابی و با تفکرات امام(ره) کار کردیم تحولات چشم‌گیری و پایه‌ها محکم بود اما هر جایی که با تفکرات غرب‌گرایی کار کردیم عقب ماندیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد اسلامی را شروع کردیم اما نیمه کاره رها شد، گفت: در حوزه اقتصاد هم نیازمند تغییر روش‌ها هستیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

استاندار به نقش مدیران در جنگ نابرابر دشمن اشاره و عنوان کرد: مدیران در این جنگ نابرابر وظیفه تبیین اصول و حفظ آن را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: یکی از راه‌های حفظ اصول مردم سالاری ارزش قائل شدن برای رای مردم در همه موارد است لذا همه دستگاه‌ها به مردمی‌سازی ویژه توجه کنند‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول