اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

تولید صدها محتوای مرتبط با فلسطین در فرهنگسرای رسانه

رئیس فرهنگسرای رسانه گفت: از 25 اردیبهشت که سالروز اشغال فلسطین است تا روز قدس، روز شهادت چهره‌های برجسته فلسطینی، روز غزه نماد مقاومت، سالروز آزادسازی سفارت فلسطین در ایران و مواردی از این دست، همکاران ما تلاش می‌کنند محتواهای مرتبط با آنها را در اختیار مردم قرار دهند.

تولید صدها محتوای مرتبط با فلسطین در فرهنگسرای رسانه

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه با حضور در برنامه «ساعت به وقت قدس»، در خصوص راهکارهای گسترش حمایت از جامعه فلسطین و آرمان آزادسازی قدس گفت: برای حمایت از یک رخداد در همه کشورهای دنیا در دو حوزه می‌شود تلاش کرد، یکی رسمی یعنی دولت‌ها و نهادهای حاکمیتی و سازمان‌های بین‌المللی که مأموریتشان حفظ امنیت و ثبات در دنیا است و دیگری غیررسمی که یعنی مردم، افراد، چهره‌ها، هنرمندان و سازمان‌های مردم نهادی که مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: حوزه فلسطین هم از این قاعده مستثنی نیست و برای اینکه بتوانیم حمایت همه جانبه‌ای را از آرمان آزادسازی قدس شریف داشته باشیم در ایران، کشورهای عربی و همه کشورهای دنیا، باید از سازمان‌هایی که مردم پایه هستند استفاده کنیم.

شکیبایی یادآور شد: از اوایل دهه ۷۰ شاهد حضور سازمان‌های مردمی در ایران در این عرصه بودیم پیش از این به دلیل انقلاب نوپای ما و درگیری با جنگ، موضوع فلسطین بیشتر حاکمیتی بود اما وقتی از جنگ فراغت پیدا کردیم جنبه مردمی این امر افزایش پیدا کرد و حمایت از مسئله فلسطین بیشتر شد.

رئیس فرهنگسرای رسانه همچنین در خصوص فعالیت‌های این فرهنگسرا در زمینه فلسطین گفت: ما در سال صدها مناسبت فلسطینی داریم. از ۲۵ اردیبهشت که سالروز اشغال فلسطین است تا روز قدس، روز شهادت چهره‌های برجسته فلسطینی، روز غزه نماد مقاومت، سالروز آزادسازی سفارت فلسطین در ایران و مواردی از این دست که همکاران ما تلاش می‌کنند محتواهای مرتبط با آنها را در اختیار مردم قرار دهند.

شکیبایی درباره فروپاشی اسرائیل با بیان اینکه نیازی به موشک زدن یا دست بردن به اسلحه برای نابودی رژیم صهیونیستی نیست، تأکید کرد: اینکه امام (ره) گفتند رژیم صهیونیستی باید محو شود، منظورشان این نبود ایران باید با تانک و اسلحه این کار را انجام بدهد که اگر اینگونه بود، امام دستور می‌داد تمام امکانات نظامی ما در اختیار فلسطینیان قرار گیرد، اما ایشان معتقد بود اگر شما بتوانید لایه‌های حمایتی این رژیم را کنار بزنید، این رژیم به دست خود فلسطینیان نابود خواهد شد.

وی در پایان گفت: امروز شما شاهد هستید که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها دیگر رژیم صهیونیستی را به گردن نمی‌گیرد و در داخل این رژیم هم به جان هم افتاده‌اند. کشورهای آفریقایی هم در کنار فلسطینی‌ها هستند. این غده سرطانی دارد خودش به دست خودش از بین می‌رود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول