اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

جوکار: پروژه دشمن برای ایجاد نا‌امنی‌ در سیستان و بلوچستان با هوشیاری مردم به شکست انجامید

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی در سیستان و بلوچستان گفت: راهبرد دشمن از این نا‌امنی‌ها در این استان برای بهم ریختن انسجام ملت است اما با هوشیاری مردم این پروژه با شکست مواجه شد.

جوکار: پروژه دشمن برای ایجاد نا‌امنی‌ در سیستان و بلوچستان با هوشیاری مردم به شکست انجامید

 محمد صالح جوکار نماینده یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا با اشاره به اینکه ضد انقلاب در تلاش است که استان های مختلف از جمله سیستان رو به آشوب بکشاند، گفت: ضد انقلاب تمرکزش را بر روی استان‌ها و مراکز آن قرار داده است. از جمله این استان‌ها خوزستان، کردستان و امروز هم بر روی سیستان و بلوچستان است.

وی با بیان اینکه انسجام ملت موضوع مهمی است، افزود: راهبرد دشمن از این نا‌امنی‌ها در سیستان و بلوچستان برای بهم ریختن انسجام ملت است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انسجام ملت نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه زبانزد همگان بوده و آن را می‌شود از جان‌فشانی‌های هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی درک کرد.

جوکار با بیان اینکه انسجام ملت در تمام استان‌ها و مراکز آن به چشم می‌آید، اظهار کرد: دشمنان و معاندین تلاش می‌کنند هر بار با ترفند‌های مختلفی، آرامش کشور و استان‌ها را بهم بریزند.

نماینده یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: دشمن دقیقاً بر روی مناطقی متمرکز می‌شود که زمینه‌هایی برای مثلاً پیشبرد هدفش در آنجا وجود داشته باشد.

وی گفت: این عوامل زمینه موج سواری و اختلاف انگیزی ضد انقلاب می‌شود و از این طریق فکر می‌کند، قادر خواهد بود؛ اقداماتی را در این مناطق رقم بزند اما با شکست مواجه می‌شود.

جوکار با بیان اینکه دشمن با ترفند اختلاف انگیزی در سیستان و بلوچستان در تلاش است تا باعث بروز حوادثی شود، بیان کرد: دشمن با اجیر کردن گروهک ها در پی ایجاد نا‌امنی، بی‌نظمی و ترور است.

وی افزود: دشمنان با خلق روایت‌های دروغ و سوء استفاده از ضعف‌های ناشی از شناخت کافی، برای تشخیص روایت‌های دروغ از روایت‌های حقیقی به مقاصد پلید خود می‌‌رسد ما باید هوشیار و آگاه باشیم، روایت حقایق و واقعیت‌ها را باید داشته باشیم و دشمنان را در این مسأله نا‌امید کنیم و راه سوء استفاده‌اش را ببندیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن کارش دشمنی کردن است، گفت: ضد انقلاب دل به حال کشور ما نمی‌سوزاند و قرار نیست برای ما کاری انجام دهد که به نفع کشور ما باشد.

جوکار اظهار کرد: این پیشرفت‌ها و توانمندی‌های کشور حاصل متکی به خود بودن، ایستادگی و به خود باور داشتن است ما باید به داشته‌های کشور خود باور داشته باشیم و آن گونه که دشمن در فضای مجازی، حقایق را وارونه جلوه می‌دهد توجه نکنیم بلکه حقایق اصلی در درون کشور را نظاره کنیم و بپذیریم.

وی تصریح کرد: ما باید با هوشیاری در برابر ترفندهای دشمنان و معاندین، ایران قدرتمند، پرصلابت و آرام در سایه ولایت مقام معظم رهبری داشته باشیم و از این طریق بتوانیم اهداف عالیه انقلاب را نیز به نتجه برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: تمام اقوام ایران در کنار هم قرار دارند و آنچه که انسجام می‌بخشد به ملت ایران دین و فرهنگمان است و پیوند دهنده همه این موارد مقام معظم رهبری است.

معاندین و ضد انقلاب در ۲۵ شهریور امسال تلاش زیادی به خرج دادند تا مجدداً آشوب و اغتشاشات را در کشور شعله‌ور کنند ولی با بی اعتنایی محض مواجه شدند و پروژه آن‌ها شکست خورد.همچنین تلاش آنها برای ایجاد ناامنی در استان سیستان و بلوچیستان در روز جمعه هفتم شهریور با شکست مواجه شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول