اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

بازی‌های آسیایی| کیایى: رقبای ما در سطح جهان هم جزو بهترین‌ها هستند

ملی‌پوش اسکیت گفت: بازى‌هاى آسیایى در رشته اسکیت یکى از مهمترین رویدادها در سطح جهان به شمار مى‌رود چون رقباى ما در سطح جهان هم حرف براى گفتن دارند.

بازی‌های آسیایی| کیایى: رقبای ما در سطح جهان هم جزو بهترین‌ها هستند

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، سیده مهشید کیایى، ملى پوش اسکیت بانوان ایران بعد از پایان رقابت ١٠ هزار متر گفت: بازى هاى آسیایى در رشته اسکیت یکى از مهمترین رویدادها در سطح جهان به شمار مى رود چون رقباى ما در سطح جهان هم حرف براى گفتن دارند. ورزشکاران چین تایپه و کره در جهان هم جزو سه تیم برتر هستند. هدف اصلى ما براى مسابقه امدادى است که در روز آخر برگزار مى شود. 

وى افزود: با توجه به اعزام هاى کم و مسابقات کمى که داشتیم، ما بیشترین کارى که مى توانستیم را در مسابقه انجام دادیم. از رییس فدراسیون و کمیته ملى المپیک خواهش می کنم که اعزام های ما را برای کسب تجربه افزایش دهند. 

ملی پوش اسکیت بانوان در ادامه عنوان کرد: جا دارد از حمایت هایی که فدراسیون‌ و کمیته ملی المپیک و مردم عزیز از ما داشتند، تشکر کنیم. امیدوارم بتوانیم سال به سال پیشرفت کنیم و جایگاه خودمان را بهبود ببخشیم. 

کیایی در خصوص نتیجه به دست آمده گفت: نتیجه خوبی بود. کشورهای کره و چین تایپه در سال حداقل ۶ اعزام و‌ مسابقه دارند. رشته ۱۰ هزار متر جزو رشته های سخت است که هم استقامت می‌خواهد و هم سرعت. ما تمام تلاشمان را کردیم ‌

وی در پایان در خصوص ادامه رقابت خا گفت: در‌ روزهای آینده ورزشکاران ما در ماده های دیگر‌ مسابقه خواهند داشت. ما بعد از این رقابت ها هم مسابقات قهرمانی آسیا را در کشور چین خواهیم داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول