اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آخرین وضعیت تیم والیبال مس

سرمربی تیم مس سونگون گفت: بازی به بازی و هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

آخرین وضعیت  تیم والیبال مس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد غیاثی سرمربی تیم والیبال تیم مس سونگون بعد از پیروزی قاطع تیمش برابر کریمه قم  اظهار کرد: در ابتدای بازی بازیکنان تیم ما تحت تاثیر سالن مسابقه و حریف قرار گرفته و تا اواخر ست اول از تیم میزبان چند امتیاز عقب بودیم، اما توانستیم بر شرایط مسلط شده و این ست را به سود خود پایان دهیم.

وی گفت: ست دوم هم رقابت دو تیم نزدیک و فشرده بود با این تفاوت که در این ست ما تیم غالب میدان بوده و چند امتیاز از حریف پیش و تا آخر ست پیشتازی خود را حفظ کردیم.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال کشور افزود: در ست سوم کاملا بر جریان بازی سوار بوده و با اختلاف این ست را به سود خود پایان برده و به پیروزی شیرینی در بازی خارج از خانه دست یافتیم.

سرمربی تیم مس سونگون تاکید کرد: از شاگردانم در این بازی رضایت داشته؛ اما هنوز با شرایط ایده‌ال مدنظرم فاصله داریم که با تمرینات منظم به این آمادگی خواهیم رسید و همانطور که قبلا هم گفتم ما هفته به هفته بهترخواهیم شد و تیمی جوانی داریم که می‌تواند حرف‌های زیادی در والیبال کشور برای گفتن داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول