اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تقویت وحدت بین مسلمانان نیازمند نگاه معرفتی عمیق است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: برای ایجاد و تقویت وحدت و برادری میان مسلمانان به یک نگاه معرفتی عمیق نیاز است.

تقویت وحدت بین مسلمانان نیازمند نگاه معرفتی عمیق است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت مرکز خراسان جنوبی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به آغاز هفته وحدت اظهارداشت: وحدت باید با توجه آن چه در آیین مقدس اسلام آمده است عملیاتی شود.

وی با اشاره به این که در ایران اسلامی شاهد تحقق عملی وحدت هستیم افزود: در ایران اسلامی جدای از موضوع دین و مذهب این نظام مقدس اسلامی هرکجا صدای مظلومی به گوشش می رسد به یاری آن می شتابد.

خطیب جمعه بیرجند تصریح کرد: امروز شاهد به شماره افتادن نفس های استکبار جهانی هستیم که این اتفاق نیز رهاورد وحدت عملی و حقیقی که بین مسلمانان جهان در حال رخ دادن است.

حجت الاسلام رحیم آبادی بر تحقق وحدت در ابعاد مختلف آن در جامعه تاکید کرد و گفت: علاوه براین  نیاز است که حقوق بین انسان‌ها  نیز رعایت شود.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه به تبعیت کامل و عملی از پیامبر اکرم (ص) در زمینه وحدت اشاره و خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق بیفتد شیرازه زندگی دشمنان اسلام از هم می‌پاشد.

به گفته حجت الاسلام رحیم آبادی برای ایجاد و تقویت وحدت و برادری میان مسلمانان به یک نگاه معرفتی عمیق نیاز است.

خطیب جمعه بیرجند با اشاره به اینکه امروز آزمون ما در ولایتمداری و پیروی از مقام معظم رهبری است بیان کرد: باید توجه عینی و عملی به فرمایشات رهبر انقلاب داشته باشیم و امروز ایشان تاکید دارند که روز کار و تلاش است و نباید ناامید باشیم پس همه ما باید در این مسیر حرکت کنیم.

حجت الاسلام رحیم آبادی تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در بیانات خود به عبور کشور از گردنه‌ها و مسیرهای سخت در حرکت به سمت قله‌ها اشاره کردند و گفتند ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب‌ تند عبور کرده و به قله‌ها نزدیک شده‌ایم بنابراین امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول