اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رفع شک و تردید در جامعه یکی از رسالت‌های پیامبر(ص) بود

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: رسالت عظیم پیامبر اکرم(ص) رفع شک، تردید و دودلی در بشریت بوده تا آنها با تمسک به قرآن کریم و پیروی از سیره اهل بیت (ع) به یقین برسند.

رفع شک و تردید در جامعه یکی از رسالت‌های پیامبر(ص) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان در جمع علما و روحانیون شیعه و سنی،مدیران و مسوولان استانی به‌مناسبت هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) در جامعه المصطفی گرگان اظهارکرد: یکی از رسالت‌ها و دستاوردهای پیامبراکرم(ص)،تبیین شک و شبهه در بین بشریت است‌.

وی تصریح‌کرد: در شرایط کنونی جهانی، دشمنان با ایجاد شکاکیت و شبهه بین مردم جهان اسلام به ویژه مردم ایران تلاش دارند تا آنها را از دین دلسرد کنند و ملت ایران به نقطه‌ای برسد که تفاوت بین حق و باطل را تشخیص ندهد.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت خاطرنشان‌کرد: خداوند پیوسته در آیات قرآن کریم انسان را به صراط و سراج راهنمایی می‌کند که همانا صراط قرآن‌کریم بوده و سراج اهل بیت نورانی است‌.

وی ادامه داد: بنابراین در این زندگی مدرن که دشمنان شکاکیت را در بین بشریت رواج دادند می‌توان با بهره‌گیری از دستاوردها و رسالت پیامبر که همانا پیروی از ایشان با کمک صراط و سراج است این شکاکیت و شبهه‌ها را از زندگی برطرف نمود.

وی بیان‌کرد: امروزه جامعه بشریت دچار زنگارهای غلط غربی شده که می‌بایست با الگوبرداری از سیره پیامبراکرم(ص) این زنگارها پاک شود.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور ابرازکرد: خداوند برای مسلمانان وجود شریف پیامبر اکرم(ص) را خلق کرد و قرآن کریم را بر وجود ایشان نازل نمود تا وی انسان‌ها را از جهل و گمراهی نجات داده و به سوی نور هدایت کند.

وی ابرازکرد: امت اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی در قدم اول باید وحدت و تقریب خود را تقویت کرده و از سیره پیامبراکرم(ص) پیروی نمایند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول