اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استاندار اصفهان: رئیس جمهور فردا به اصفهان سفر می‌کند

استاندار اصفهان با تشریح برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور به اصفهان گفت: رئیس جمهور برای حضور در آیین افتتاحیه جایزه مصطفی(ص) و افتتاح چند طرح عمرانی فردا به اصفهان سفر می‌کند.

استاندار اصفهان: رئیس جمهور فردا به اصفهان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در برنامه گفتگوی خبری سیمای اصفهان با بیان اینکه فردا اصفهان میزبان رویداد بزرگ و بین المللی پنجمین دوره جایزه مصطفی است گفت: با توجه به اینکه اقتصاد استان اصفهان مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان تعریف شده است بیش از ۱۵۰ دانشمند برتر جهان اسلام در این رویداد بزرگ حضور خواهند داشت و رئیس جمهور در آیین افتتاحیه این رویدادبین المللی  حضور خواهند داشت.

مرتضوی با اشاره به سفر یک روزه رئیس جمهور به اصفهان و افتتاح چند پروژه عمرانی اظهار داشت: بازدید از خط انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این طرح نخستین برنامه رئیس جمهور در استان اصفهان است.

وی افزود: در جریان این سفر با حضور رئیس جمهور فاز اول نیروگاه فولادمبارکه به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات افتتاح خواهد شد و ظرفیت کلی این نیروگاه ۹۱۴ مگاوات است.

استاندار اصفهان گفت: این نیروگاه ایرانی پیشرفته با راندمان بالا و رعایت مسائل زیست محیطی با کاهش آلایندگی به میزان ۱۵ درصد، به دست صنعتگران و مهندسان ایرانی با مشارکت ۷۶ شرکت در تأمین، ساخت و نصب تجهیزات ساخته شده است.

وی افزود: همچنین با حضور رئیس جمهور پروژه تصفیه گازوئیل(DHT) پالایشگاه اصفهان به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید.

مرتضوی تصریح کرد: از جمله دستاوردهای این پروژه می‌توان به تولید روزانه ۱۰۰ هزار بشکه گازوئیل و سوخت پاک مطابق با استاندارد یورو ۵، جلوگیری از انتشار ۳۰۰ تن گوگرد در روز در هوای کلانشهرهای کشور و کاهش گوگرد گازوئیل تولیدی پالایشگاه به کمتر از ppm۱۰ اشاره کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول