گفتگوی معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت با تولیدکنندگان دارو

معاون اول رییس جمهور به همراه دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز با حضور در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران از توانمندی های صنایع دارویی کشورمان در هشتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) بازدید کردند.
به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، معاون اول رئیس جمهور و همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در غرفه ها با تولیدکنندگان شرکت های دارویی گفتگو و در جریان مشکلات صنعت دارو قرار گرفتند. هشتمین نمایشگاه بین المللی «ایران فارما» (دارو و صنایع وابسته) صبح دیروز، چهارشنبه ۵ مهرماه در مصلی تهران با حضور دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران سازمان غذا و دارو برگزار شده بود و در این دوره از نمایشگاه 427 شرکت داخلی و 282 شرکت خارجی از 33 کشور مشارکت دارند. ️همچنین 26 دانشکده داروسازی، 75 انجمن علمی و صنفی، 46 رویداد جانبی و 105 استاد و سخنران نیز در این رویداد بین‌المللی حضور خواهند داشت.  پایان پیام/
۱
18:34 - 6 مهر 1402

2 بازنشر
75 بازدید



1 پاسخ