اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۳۰ تن گوشت فاسد در شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۳۰ تن گوشت فاسد و تاریخ مصرف گذشته خبر داد.

کشف ۳۰ تن گوشت فاسد در شهرستان ری

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 30 تن گوشت فاسد و پلمب یک کارگاه بسته بندی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تهیه و توزیع گوشت بدون مجوز قانونی و بهداشتی در یک کارگاه در شهرستان ری، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم(ع) این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران با انجام تحقیقات اولیه موفق شدند، محل توزیع گوشت‌های فاسد و تاریخ مصرف گذشته را در محدوده روستای گلحصار این شهرستان شناسایی کنند.

سرهنگ طرهانی بیان داشت: پس از هماهنگی‌ با مقام قضائی تیمی از مأموران کلانتری در معیت کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان ری از محل کارگاه بازدید و در بازرسی از این محل حدود 30 هزار کیلوگرم گوشت فاسد و بدون مجوز قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در این عملیات پلیسی یک نفر دستگیر و کارگاه پلمب و متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول