اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

سارق جواهر فروشی قیطریه دستگیر شد

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری از دستگیری سارق طلا و جواهر فروشی قیطریه خبر داد.

سارق جواهر فروشی قیطریه دستگیر شد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق طلا و جواهرفروشی قیطریه با حضور به موقع پلیس خبر داد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران گفت: متصدی یک واحد صنفی وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات را به مأموران کلانتری 101 اطلاع داده و مأموران به سرعت به نشانی اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متصدی جواهرفروشی با ترک کارگرش متوجه سرقت تعدادی از طلا و جواهرات شده است ادامه داد: بررسی تصاویر ثبت شده دوربین‌های مدار بسته نشان داد که سارق طلا و جواهرات یک خانم بوده که از مغازه ای که به تازگی در آن استخدام شده بود سرقت کرده است.

سرهنگ ضرونی افزود: بلافاصله طرح مهار سارق عملیاتی اجرا و پس از گشت زنی‌های مکرر و هدفمند و با تلاش مأموران زبده کلانتری تجریش، سرانجام متهم در محله «قیطریه» شناسایی و دستگیر شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کرد خاطرنشان کرد: متهم با تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول