اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نجات ۱۲۰۷ نفر از مرگ حتمی در سواحل مازندران

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ ناجی غریق و ۲۰۰ امدادگر گشت موتوری طی ۱۲۷ روز تلاش یک‌هزار و ۲۰۷ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند.

نجات ۱۲۰۷ نفر از مرگ حتمی در سواحل مازندران

نقی کریمیان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: یک‌هزار و ۲۰۰ ناجی غریق و ۲۰۰ امدادگر گشت موتوری طی ۱۲۷ روز تلاش یک‌هزار و ۲۰۷ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند.

وی با اشاره به پرداخت حقوق مرداد ماه ناجیان غریق، گفت: در بحث حقوق با توجه به پیگیری‌های انجام شده امسال مشکلی نداشتیم و حقوق شهریورماه ناجیان غریق آماده است و در صورت ارسال لیست نسبت به واریز اقدام می‌شود.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان مازندران با بیان اینکه باتوجه به پایان طرح‌های ساماندهی دریا، از آبان ماه بحث آموزش را خواهیم داشت، تصریح کرد: باتوجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته آموزش یک‌هزار نیرو را برای سواحل استان خواهیم داشت.

کریمیان با اعلام اینکه اصلی‌ترین مساله بحث آموزش ناجیان غریق است، تصریح کرد: ازجمله مسائل فعال کردن سامانه هوشمندسازی ساحل بوده که به‌دلیل نبود امکانات لازم به سرناجیان رسید ولی امیدواریم سال گذشته در اختیار تمام ناجیان غریق قرار گیرد.

وی یادآور شد: امیدواریم با تمهیدات لازم در بجث امکانات بحث هوشمندسازی سواحل را داشته باشیم که در این صورت در حوزه آموزش و هوشمندسازی سواحل می‌توانیم موفق عمل کنیم.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با تاکید بر اینکه تکاپوی امدادگران پرتلاش طی ١٢٧ روز زیر آفتاب سوزان در بزرگ‌ترین عملیات امدادی کشور که در نوع خود بی‌بدیل بوده است،گفت: همه این تلاش‌ها جهت حفاظت و صیانت از جان هموطنان‌مان در سواحل استان بوده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول