اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بانک‌های گرمه و جاجرم در طرح نهضت ملی مسکن همکاری نمی‌کنند

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: متاسفانه بانک‌ها در این گرمه و جاجرم در طرح نهضت ملی مسکن همکاری‌های لازم را ندارند و اعلام می‌کنند که با محدودیت منابع روبرو هستند.

بانک‌های گرمه و جاجرم در طرح نهضت ملی مسکن همکاری نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید علی میرکریمی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جلسه شورای مسکن خراسان شمالی، اظهار کرد: حدود ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی به شهرستان جاجرم و حدود ۲۰۰ هکتار نیز به شهرستان گرمه الحاق می شود.

وی گفت: حدود سه هزار نفر واجد شرایط ثبت نام در نهضت ملی این شهرستان هستند که ۲۹۷۰ نفر از آن‌ها افتتاح حساب کرده و ۱۷۹۱ نفر از آنها آورده نقدی ۴۰ میلیون یا بیشتر را واریز کرده‌اند.

میرکریمی با اشاره به مشکلات بانکی در پرداخت تسهیلات، افزود: تاکنون ۱۹۱ نفر از این تعداد به بانک معرفی شده و قرارداد تسهیلات برای ۹۲ نفر منعقد شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه بانک‌ها در این شهرستان همکاری‌های لازم را ندارند و اعلام می‌کنند که با محدودیت منابع روبرو هستند به همین دلیل صرفاً بانک ملی و مسکن مقداری همراهی دارند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول