اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ابراز تأسف حزب‌الله از حادثه آتش‌سوزی در عراق

جنبش حزب‌الله لبنان از وقوع آتش‌سوزی مهیب در استان نینوی که به کشته شدن و زخمی شدن بیش از ۳۰۰ نفر منجر شد، ابراز حزن و اندوه و تأسف کرد.

ابراز تأسف حزب‌الله از حادثه آتش‌سوزی در عراق

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب‌الله لبنان از حادثه دردناکی که در استان نینوی عراق رخ داده و به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان این کشور منجر شد، ابراز حزن و اندوه و تأسف کرد. 

در پی آتش‌سوزی سه‌شنبه شب (۲۶ سپتامبر) در یک مراسم عروسی در شهرک الحمدانیه در استان نینوی، دست‌کم ۱۰۰ نفر جان خود را از دست دادند و بیش از ۱۵۰ نفر زخمی شدند. اما لحظاتی پس از انتشار این خبر، منابع آگاه از افزایش آمار قربانیان این آتش‌سوزی خبر دادند. «نجم الجبوری»، استاندار نینوی  نیز در گفت‌وگو با الجزیره، شمار قربانیان را ۱۱۴ کشته و حدود ۲۰۰ زخمی اعلام کرد.

بنابر گزارش شبکه المنار، حزب‌الله در این بیانیه این حادثه دردناک را به مرجعیت دینی، رهبران سیاسی، دولت و ملت عراق و خانواده‌های قربانیان تسلیت گفته و شفای عاجل زخمی‌های این حادثه و حفظ ملت عراق در برابر هر شرارتی را از خداوند متعال مسئلت کرد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول