اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دستگیری سارق طلاجات میلیاردی در شهرستان نور

فرمانده انتظامی استان مازندران، از شناسایی و دستگیری سارق طلاجات به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان نور خبر داد. 

دستگیری سارق طلاجات میلیاردی در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاجات از منزلش در یکی از روستاهای بخش چمستان، پرونده به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه بنفشه ده شهرستان نور با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در کمتر از ۷۲ ساعت موفق شدند یک سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران  با بیان اینکه سارق در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرد، اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی یک مالخر نیز در این زمینه شناسایی و طلاهای مسروقه کشف و اموال مسروقه صحیح و سالم تحویل مالباخته شد.

مفخمی در پایان با اشاره به اینکه سرقت اصلی‌ترین مولفه‌ای بوده که امنیت اجتماعی جامعه را تحت الشعاع قرار می‌دهد،گفت: پیشگیری از وقوع سرقت، برخورد قاطع با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه، مهم‌ترین اولویت فرماندهی انتظامی شهرستان است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول