اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

آیین افتتاحیه هشتمین دوره نمایشگاه «ایران فارما» برگزار شد

افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما «دارو و صنایع وابسته»در سالن شبستان مصلی بزرگ تهران با حضور بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران سازمان غذا و دارو برگزار شد.

آیین افتتاحیه هشتمین دوره نمایشگاه «ایران فارما»  برگزار شد

️به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، آیین گشایش و افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما «دارو و صنایع وابسته» امروز، چهارشنبه ۵ مهرماه در سالن شبستان مصلی بزرگ تهران با حضور بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران سازمان غذا و دارو برگزار شد.

در  این آیین در حضور وزیر بهداشت، دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین الملل، مدیران سازمان غذا و دارو و جمعی از مدیران دارویی کشور از دو نفر از داروسازان «دکتر یحیی دولتی و دکتر منیراعظم انارکی» قدردانی شد. همچنین از پوستر نهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران فارما رونمایی و از تعدادی شرکت های دارویی نیز تقدیرشد.

️در این دوره از نمایشگاه که ۴۲۷ شرکت داخلی و ۲۸۲ شرکت خارجی از ۳۳ کشور مشارکت داشته و ۲۶ دانشکده داروسازی، ۷۵ انجمن علمی و صنفی، ۴۶ رویداد جانبی و ۱۰۵ استاد و سخنران در این رویداد بین المللی حضور خواهند داشت.

️علاقمندان برای حضور در این نمایشگاه می توانند در روزهای ۵ تا ۷ مهرماه سالجاری از ساعت ۹ تا ۱۷ به مصلی امام خمینی (ره) تهران مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول