اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

حفره‌های امنیتی بلای جان نتانیاهو

نفوذ امنیتی به بخش حراست دفتر نخست‌وزیر متوهم رژیم صهیونیستی به وضوح نشان می‌دهد که این رژیم و بازوهای اطلاعاتی‌اش دچار حفره‌های امنیتی و اطلاعاتی فراوانی است.

حفره‌های امنیتی بلای جان نتانیاهو

فارس پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - نورنیوز نوشت: رژیم صهیونیستی و سرویس‌های اطلاعاتی آن مانند موساد و شین‌بت، گرچه همواره با تبلیغات فراوان می‌کوشند خود را مقتدر، همه‌فن حریف و نفوذناپذیر معرفی کنند، اما نفوذ امنیتی ساعات گذشته به بخش حراست دفتر نخست‌وزیر متوهم رژیم صهیونیستی به وضوح نشان می‌دهد که این رژیم و بازوهای اطلاعاتی‌اش دچار حفره‌های امنیتی و اطلاعاتی فراوانی است.

همین دو روز پیش بود که «تهران‌تایمز» روزنامه انگلیسی‌زبان چاپ تهران خبری درباره افشاء حجم بسیار زیادی از اسناد و اطلاعات شخصی «بنیامین نتانیاهو» و خانواده‌اش منتشر و از بخش‌هایی از این اسناد رونمایی کرد.  

طی هفته‌های گذشته نیز خبری عجیب درباره سرقت یک تانک‌ توسط یک نظامی از پادگانی متعلق به رژیم صهیونیستی منتشر شد که با وجود فراوانی اخبار مربوط به سرقت تسلیحات و مهمات گوناگون از پادگان‌های رژیم صهیونیستی طی دو سال گذشته، بسیار جلب توجه کرد.

علاوه بر این و در کنار خبر‌های مربوط به هک شماره تلفن‌ها و اطلاعات مقامات ارشد نظامی، سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی که در بسیاری از رسانه‌های منطقه و بین‌الملل نسبت به آن پردازش‌ها و تحلیل‌های گوناگونی انجام شد، موضوع سرقت بعضی از اسناد و تجهیزات سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به سر خط خبری این روزهای رسانه‌های داخلی سرزمین‌های اشغالی تبدیل شده است.

 مجموعه این اتفاقات علاوه بر اینکه نشان از وجود حفره‌های اطلاعاتی متعدد و ناتوانی رژیم در مواجهه با آنها دارد، هم‌زمان از رقابت‌های درون گروهی بین محافل سیاسی در داخل از یک سو و میان مقامات نظامی-امنیتی از سوی دیگر حکایت دارد که عملا به بلای جان صهیونیست‌ها و شخص نتانیاهو تبدیل شده است.

البته اختلافات میان نیرو‌های نظامی، سیاسی و همچنین اعضاء دولت چندپاره نتانیاهو مدت‌هاست که کاملا مشهود است و نشانه‌های چنین اختلافی را می‌توان در مواردی چون پیوستن خلبانان ارتش رژیم به تظاهرکنندگان مخالف نتانیاهو و گاف‌های اطلاعاتی-امنیتی متعدد ارکان مربوطه مشاهده کرد.

بسیاری از تحلیل‌گران حوزه غرب آسیا، گزافه‌گویی‌های اخیر نتانیاهو به ویژه در نیویورک علیه ایران و محور مقاومت را با هدف فرافکنی او و دولتش نسبت به اوضاع بحرانی داخلی ارزیابی می‌کنند. 

پایان پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول