اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

اسماعیلی: تغییرات ساختاری وزارت ارشاد طی روزهای آینده ابلاغ خواهد شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابلاغ تغییرات ساختاری این وزارت خانه طی روزهای آینده خبر داد.

اسماعیلی: تغییرات ساختاری وزارت  ارشاد طی روزهای آینده ابلاغ خواهد شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، درباره تغییر ساختار این وزارتخانه گفت: تغییرات ساختاری وزارت فرهنگ و ارشاد طی روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.

وی اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار مطالبه‌ رهبر معظم انقلاب برای انجام برخی تغییرات ساختاری و بازنگری در اقدامات رسانه‌ای را در دستور کار قرار دادیم و اکنون تغییرات ساختاری آماده شده که بخشی از آن در روزهای آینده ابلاغ می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اضافه کرد: همچنین تغییر ماموریت‌ها را برای مراکز داریم و آخرین رایزنی ها و گفت و گو با سازمان امور استخدامی صورت گرفته و روزهای آینده ابلاغ می شود.

اسماعیلی ادامه داد: البته برخی از این اقدامات از جمله تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیازمند به قانون است که باید در مجلس اتفاق بیفتد و درباره اسم در آنجا به تصویب برسد. دوستان در مجلس آمادگی این را دارند و در این زمینه با آنها گفت و گو کردم البته تغییر نام، مساله اول ما نیست مهم کارکرد و ساختاری است که باید اتفاق بیفتد.

اسماعیلی ادامه داد: برای اسم هم در حال گفت و گو هستیم. جمع بندی دولت و وزارتخانه براساس مجموع پیشنهادها است و تاکنون چیزی قطعی نشده است ما از اصحاب فرهنک و هنر و رسانه دعوت می کنیم اگر پیشنهاداتی دارند اعلام کنند چون ما در وزارت فرهنگ کارمان با نخبگان است و اعتقاد به رفت و برگشت های مشورتی داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که ما هنوز چیزی را قطعی نکردیم و منتظر بیان پیشنهادات هستیم و تلاش می کنیم اسم کاملی را متناسب با اقتضائات و ساختارها انتخاب و پیشنهادها را اعلام کنیم تا وزارتخانه آن ماموریت بنیادی و اصلی را در پاسداشت فرهنگ و هنر در داخل و کشور داشته باشد.

اسماعیلی اخیرا در گفتگو با خبرنگار فارس در رابطه با تغییرات ساختاری این وزارتخانه گفته بود: «سازمان‌هایی مثل بنیاد پویانمایی به عنوان بنیادی جدید در وزارت ارشاد ایجاد می شود که وظیفه تولید پویانمایی را برعهده دارد که مساله ای مهم برای حوزه کودک و نوجوان محسوب بشمار می‌رود.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول