اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

هر مدرسه به یک مرکز نیکوکاری تبدیل شود

قائم مقام کمیته امداد با اشاره به نقش مدیران و معلمان مدارس در برپایی جشن عاطفه‌ها و تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند، گفت: هر مدرسه باید تبدیل به یک مرکز نیکوکاری شود.

هر مدرسه به یک مرکز نیکوکاری تبدیل شود

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، همزمان با چهارمین روز از مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ عاطفه‌ها با شعار «آینده‌ساز باشیم» در مدارس سراسر کشور به صدا درآمد.

مراسم زنگ عاطفه‌ها در تهران با حضور رضا‌مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، مصطفی خاکسار، قائم مقام کمیته امداد و دیگر مدیران وزارت آموزش و پرورش و کمیته امداد در دبیرستان دخترانه شهید عاصمی منطقه ۹ برگزار شد.

قائم مقام کمیته امداد در این مراسم با تبریک فرا رسیدن اعیاد ربیع‌الاول و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: کمیته امداد از ابتدای انقلاب در کنار ارائه خدمات اجتماعی به نیازمندان، یک هدف بزرگ‌تر نیز مدنظر داشت.

وی افزود: در اهداف بلندمدت کمیته امداد، توجه به استعدادها و بروز آن درجامعه هدف دیده شده است که تحقق این مساله بخش قابل توجهی از فضای علم و دانش‌آموزی و رویکرد آموزش و پرورش را به خود اختصاص داده است.

خاکسار با اشاره به تفاهم‌نامه‌های کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در راستای ظهور و بروز استعدادهای دانش‌آموزان، اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و حاصل مجاهدت‌ها و ایثارگری شهدا، شرایط و فضایی است که امروز دانش‌آموزان مشغول تحصیل علم و دانش هستند.

قائم مقام کمیته امداد با تاکید بر اینکه علم و تحصیل دانش‌آموزان باید منجر به استحکام نظام شود، خاطرنشان کرد: امروز دشمن بیشترین تمرکز خود را بر دانش‌آموزان قرار داده زیرا نقش دانش‌آموزان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی تحصیل علم همراه با روحیه انقلابی را عامل نا امیدی دشمنان دانست و گفت: ظهور و بروز استعدادهای دانش‌آموزان می‌تواند زمینه تحقق اهداف بلند انقلاب را هموارد کند.

وی در پایان با تقدیر از نقش مدیران و معلمان مدارس در برپایی جشن عاطفه‌ها و تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند، خاطرنشان کرد: هر مدرسه باید تبدیل به یک مرکز نیکوکاری شود و شتاب در این حرکت خیر در مسیر شکوفایی دانش‌آموزان قرار گیرد.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول