اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انقلاب اسلامی در سخت‌ترین شرایط پیروز میدان شد

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: انقلاب نوپای ایران اسلامی در شرایطی توانست مقاومت و ایستادگی کند که در سخت‌ترین اوضاع سیاسی، اقتصادی و امنیتی قرار داشت.

انقلاب اسلامی در سخت‌ترین شرایط پیروز میدان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز به همت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، مراسم گرامیداشت روز سرباز با حضور جمعی از سربازان وظیفه نیروهای مسلح استان در موزه دفاع مقدس سمنان برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم روز سرباز با حضور حجت‌الاسلام حسینی‌دیباجی مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان و جمعی از فرماندهان و سربازان وظیفه نیروهای مسلح استان سمنان در سالن همایش‌های شهید سلیمانی مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جهاد، دری از درهای بهشت است که خداوند متعال آن را روی اولیای خاص خود گشوده است.

وی تصریح کرد: این موهبت الهی و دستاوردهای افتخارآمیز آن در دوران دفاع مقدس به‌روشنی مشهود است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی ایران و توطئه‌های دشمنان در مقابله با این حرکت تمدن‌ساز افزود: انقلاب نوپای ایران اسلامی در شرایطی توانست مقاومت و ایستادگی کند که در سخت‌ترین اوضاع سیاسی، اقتصادی و امنیتی قرار داشت و رمز موفقیت این پیروزی در ایمان، ولایت‌مداری و تکلیف‌گرایی است.

حسینی‌دیباجی با تأکید بر نقش مهم سربازان وظیفه در دست‌یابی به ایران قوی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی توفیق و افتخار پوشیدن لباس سربازی امام زمان (عج) نصیب شما جوانان شده است و باید قدردان این لطف الهی باشیم تا در راه رسیدن به قله‌های عزت و اقتدار و دست‌یابی به ایران قوی، پایدار بمانیم.

در پایان این مراسم، از سربازان وظیفه برتر در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری تجلیل شد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول