اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

معرفی ویژگی‌های جذاب و جدید چت‌جی‌پی‌تی

ربات گفت و گوی شرکت اپن‌ای‌آی در به روز رسانی جدید می‌بیند، می‌شنود و صحبت می‌کند.

معرفی ویژگی‌های جذاب و جدید چت‌جی‌پی‌تی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، چت‌جی‌پی‌تی در حال دریافت به‌روزرسانی بزرگی است که به این ربات امکان می‌دهد ضمن داشتن مکالمات صوتی با استفاده از تصاویر با کاربران تعامل داشته باشد که آن را به دستیارهای محبوب هوش مصنوعی مانند سیری اپل نزدیک‌تر می کند.

شرکت اپن‌ای‌آی در یک پست وبلاگی گفت: ویژگی صوتی درها را به روی بسیاری از برنامه های کاربردی خلاقانه و مبتنی بر دسترسی باز می کند.

سرویس‌های هوش مصنوعی مشابه مانند سیری، دستیار صوتی گوگل و الکسا آمازون با دستگاه‌هایی که روی آن‌ها اجرا می‌شوند یکپارچه شده‌اند و اغلب برای تنظیم هشدارها و یادآوری‌ها و ارائه اطلاعات از اینترنت استفاده می‌شوند.

چت‌جی‌پی‌تی از زمان آغاز به کار در سال گذشته توسط شرکت‌ها برای طیف گسترده‌ای از وظایف، از خلاصه کردن اسناد گرفته تا نوشتن کدهای کامپیوتری، به کار گرفته شده و رقابتی در میان شرکت‌های فناوری بزرگ در مورد پاسخ هوشمند خود به راه انداخته است.

ویژگی صوتی جدید چت‌جی‌پی‌تی همچنین می‌تواند داستان‌ روایت و ورودی متنی را با صدای بلند از سوی کاربران بیان کند.

اپن ای آی گفت: فناوری پشت آن توسط شرکت اسپاتیفای برای پادکسترهای این پلتفرم برای ترجمه محتوای خود به زبان های مختلف استفاده می شود.

کاربران با پشتیبانی از تصاویر، می‌توانند از چیزهای اطراف خود عکس بگیرند و از ربات چت بخواهندعیب‌یابی کند که چرا مثلا دستگاه گریل شروع به کار نمی کند، یا با استفاده از محتویات یخچال شما دستور غذایی بدهد، یا نمودار پیچیده‌ای را تجزیه و تحلیل کند.

ویژگی‌های جدید چت‌جی‌پی‌تی  طی 2 هفته آینده برای مشترکین برنامه‌های پلاس و شرکتی آن منتشر خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول