اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دستگیری سارق به عنف از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی شهرکرد از دستگیری سارق به عنف که از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی این شهرستان سرقت می‌کرد، خبر داد.

دستگیری سارق به عنف از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری، علی تابش‌فرد با اعلام خبر دستگیری سارق به عنف از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی، گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر سرقت به عنف و زورگیری از راننده تاکسی اینترنتی، بررسی موضوع در دستور کار تیمی مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرکرد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد فردی ابتدا با گوشی و سیم‌کارت‌های سرقتی، تاکسی اینترنتی کرایه کرده و در مسیر تردد با خوراندن نوشیدنی‌های خواب‌آور اقدام به سرقت از راننده خودرو می‌کند.

وی ادامه داد: بلافاصله اقدامات پلیسی، اطلاعاتی ماموران در زمینه شناسایی سارق آغاز و با تلاش چندین روزه در نهایت هویت وی که از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در مشهد بوده است شناسایی شد.

تابش‌فرد با اشاره به اینکه سارق بسیار حرفه‌ای عمل کرده و دائما در حال نقل مکان بوده، عنوان کرد: در ادامه پس از چندین هفته رصد اطلاعاتی تحرکات متهم، در نهایت طی یک عملیات غافلگیرانه قبل از اقدام به سرقت دستگیر و به یگان دلالت تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه سارق تاکنون به سه فقره زورگیری و یک فقره سرقت منزل در مشهد و ۶ فقره سرقت به عنف از رانندگان خودرو تاکسی‌های اینترنتی با این شیوه اقرار کرده است، یادآور شد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و نتایج آن در اخبار بعدی اعلام خواهد شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با سارقان و برهم زنندگان آرامش مردم قاطع برخورد می‌کند.

پایان پیام/۳۷۳۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول