اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مدیرکل بحران استانداری لرستان: قطعی برق یا انتشار دود در خرم‌آباد رخ نداده است

مدیرکل بحران استانداری لرستان در آخرین اظهار نظر در خصوص شنیده شدن صدای مهیب در خرم‌آباد با رد خبر قطع برق و انتشار دود، گفت: تا این لحظه هیچ خسارتی در هیچ حوزه‌ای در این راستا گزارش نشده است.

مدیرکل بحران استانداری لرستان: قطعی برق یا انتشار دود در خرم‌آباد رخ نداده است

مهدی پازوکی بامداد سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با بیان اینکه موضوع انفجار در این شهرستان تا این لحظه منتفی است، اظهار کرد: بر اساس موسسه زلزله‌نگاری نیز، وقوع زلزله در خرم‌آباد طی ساعت ۲۲ نیز منتفی است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا هیچ دود ناشی از انفجار نیز در خرم‌آباد مشاهده نشده و تنها شایعه‌پراکنی برای ایجاد رعب در میان مردم است.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه هیچ‌گونه خسارتی نیز تا این لحظه گزارش نشده، گفت: هیچ‌گونه قطعی برق نیز در ساعت احساس صدا و لرزش در شهرستان نداشته‌ایم.

پازوکی ضمن دعوت شهروندان به آرامش، بیان داشت: مردم خرم‌آباد هیچ نگرانی نداشته باشند و آرامش خود را حفظ کنند، ضمن اینکه نیروها در حال یافتن و بررسی منشا صدا هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول