اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بازدید علمی پژوهشی دانشجویان از پروژه قطار شهری کرمانشاه

دانشجویان دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه از پروژه قطار شهری کرمانشاه بازدید کردند‌.

بازدید علمی پژوهشی  دانشجویان از پروژه قطار شهری کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دانشجویان دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه امروز بازدیدی علمی پژوهشی از پروژه قطار شهری کرمانشاه داشتند.

دانشجویان در ابتدا با هماهنگی محمدرسول حسینی معاون پژوهشی بسیج دانشجویان دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه در سمینار علمی شرکت کردند.

مرتضی عبدالحمیدی نماینده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در این سمینار علمی مطالب حائز اهمیتی از این پروژه ارائه داد و سپس بازدید از پروژه زیرگذر مترو کرمانشاه برگزار شد.

 

 

براساس توضیحات مسوولان پروژه؛ این پروژه به طول ۱۳ کیلومتر، ۱۳ ایستگاه دارد و فاز اول آن با دو ایستگاه در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

براساس این گزارش؛ ۱۰ درصد از این پروژه ۱۳ کیلومتری در اختیار قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) است که با پیشرفت فیزیکی ۵۴ درصدی در حال انجام است.

آنگونه که مسوولان قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) می‌گویند: اگر پروژه با مشکل خاصی اعم از مالی و نیروی انسانی مواجه نشود، فاز نخست آن تا دو سال آینده به اتمام می‌رسد. 

گفتنی است، در پایان بنا بر تعهدات سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه قرار شد، برای دانشجویان شرکت کننده در این سمینار علمی پژوهشی، گواهینامه‌های مربوط به این پژوهش صادر شود.

پایان پبام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول