اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برگزاری مجمع بسیجیان در شهرستان تفتان

به مناسبت هفته دفاع مقدس مجمع بسیجیان اندیشه ورز در محل ناحیه سپاه شهرستان در راستای بهبود و پیشنهاد برای عملکرد بهتر مسئولین برگزار شد.

برگزاری مجمع بسیجیان در شهرستان تفتان

به گزارش خبرگزاری فارس از تفتان، ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس مجمع بسیجیان اندیشه ورز در محل ناحیه سپاه شهرستان در راستای بهبود و پیشنهاد برای عملکرد بهتر مسئولین برگزار شد.

در این جلسه فرمانده ناحیه سپاه شهرستان تفتان به توضیح عملکرد کارگروه های هیأت اندیشه ورز پرداخت و گفت: بسیجیان در مسائل غیرحقوقی کمک بزرگ و راهگشایی میتوانند برای مسئولان باشند.

وی همچنین در نشست نهضت روشنگری با موضوع دفاع مقدس در محل مسجد جامع کوشه از توابع بخش مرکزی شهرستان تفتان نیز اظهار کرد:  جنگی نابرابر در شرایطی به ایران تحمیل شد که از جانب استکبار جهانی بویژه آمریکا تحت فشار شدیدی قرار داشتیم و در داخل کشور نیز جناح ‌های وابسته به غرب و شرق، با ایجاد هیاهوی تبلیغاتی و ایجاد درگیری‌های نظامی درصدد تضعیف نظام بودند اما با تمام این موارد ملت ایران با ایستادگی و مقاومت توانست در جنگ ابرقدرتها با دست خالی  و توکل به خدا پیروز شود.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان تفتان به نقش بسیجیان و حضور آنها در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: سپاه خانه بسیجیان است.

سرهنگ پاسدار مهدی قویدل حیدری بیان کرد: مناطق جنگی آثار زیادی از رشادت های رزمندگان ، ایثارگران و شهیدان در این استان ها به یادگار گذاشته اند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول