اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

نخستین همرسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، نخستین «همرسانی» فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان را با موزه‌های دفاع مقدس برگزار می‌کند.

نخستین همرسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، مجموعه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، نخستین همایش همرسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان را با موزه‌های دفاع مقدس برگزار می‌کند.

اهداف این رویداد عبارتند از آشنایی با ظرفیت‌های همکاری زیست‌بوم خلاق، دانش‌بنیان و باغ موزه‌ها، شناسایی استارت‌آپ‌های مرتبط با مفهوم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و احصاء نیازمندی‌های موزه دفاع مقدس و تأمین آن‌ها با محصولات و خدمات صنایع خلاق و دانش‌بنیان در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار. همچنین از بازی رومیزی «جهانگرد نابغه» نیز در این رویداد، رونمایی می‌شود.

این رویداد با محور تقویت و توسعه انتقال روایت دفاع مقدس طراحی شده و مدیران خانه‌های خلاق و نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری استارت‌آپ‌های حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، استارت‌آپ‌های حوزه موزه‌داری و استارت‌آپ‌های قابل تعمیم به نیازمندی‌های موزه از جمله مخاطبان آن هستند.

برای ثبت‌نام کنندگان زیست‌بوم اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان نیز ضمن تمهید بازدید از موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس، طی یک نشست جمعی همرسانی انجام خواهد شد.

این رویداد ساعت ۱۶ پنجشنبه ۶ مهرماه ۱۴۰۲ در تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی شرق، خیابان سرو، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سالن قصر شیرین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این همرسانی در سایت https://survey.porsline.ir/s/ZYOoKVx7  ثبت‌نام کرده یا با شماره ۰۹۳۵۶۲۶۶۴۷۲ تماس بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول